پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

نه جنس مهم است! نه طرح! تنها مارکدار باشد!!


نه جنس مهم است! نه طرح! تنها مارکدار باشد!!

فقط مارک داشته باشید کفایت می کند اصلاً مهم نیست که در اوج گرمای تابستان شلوار بخری که تمام اليافش از نایلون است یا در سرمای کشنده زمستان بارانی بپوشی آنهم بدون هیچ لایه محافظی فقط باید مارک داشته باشید! «زارای اسپانیا»، «دیزل ایتالیا، «گوچی»، «بنتون» و .. البته و صد البته چنین مارکهایی که صاحبان صنعت پوشاک جهانند در غالب موارد در کارهای اصلی خود یا به عبارت بهتر در طرحهای اورژینال خود بسیار کارآمد و خوش دوختند اماطبق معمول در ایران برخی از مسایل فرق میکند! پوشاک سومین خرج بزرگ خانواده ها در سبد خرید بزرگ است.

غذا، مسکن و پوشاک سه دغدغه اصلی خانواده های ایرانی است زیرا صرفه جویی در معنای ایرانیزه شده را دارد آن یعنی نخریدن یا کم خریدن چیزهایی که همسایه ها یا فامیل و آنها را کمتر می بینند مثل خرید ۲ کیلو سیب ریز برای مصرف داخلی و ۱ کیلو سیب درشت برای مهمان یا خرید تلویزیون ۴۳ اینچ در خانواده ایی که مسکنشان یک آپارتمان اجارهای ۶۰ متری است و الی آخر ...

اما پوشاک از قاعده صرفه جویی ایرانی خارج است چون لباس شما را، همیشه مردم میبینند و در کنار این مساله جوانان خانواده از هر چه بگذرند اصلاً و ابداً از لباس نمی گذرند. این دو مساله باعث شده که بازار پوشاک یکی از داغ ترین بازارهای تمام فصول باشد انواع لباس بهاره و پاییزه، تابستانی و زمستانه در کنار فاکتورهایی بنام مد که هر روز عوض میشود و در کنار فاجعه ای به نام لباس مارک دار معجونی درست کرده که هضم آن از عهده هر کس بر نمی آید.

برای این که در اولین قدم خیالتان را راحت کرده باشم قریب به نود درصد لباسهای مارک دار شما قلابی است یعنی حتی تولیدات درجه دوم و سوم آن کارخانه نیز نیست اکثراً تولید شده در کشورهایی است که نیروی کار ارزان دارند، مثل چین یا ویتنام و مارک آنها نیز تولید داخلی است که با یک چرخ خیاطی ساده به لباس شما دوخته میشود و لباسی که با تمام هزینههای دوخت و ارسال و... مثلاً تمام ۱۰۰۰۰ می شود تومان و در نهایت به شما فروخته میشود ۵۰۰۰۰ تومان؟!

با توجه به همه گیر شدن واردات چینی در اکثر کشورهای جهان و با توجه به این که تولید پوشاک در کشور چین بسیار ارزان تمام میشود باعث شده که بسیاری از سودجویان با تولید مارکهای معروف در داخل کشور این لباس ها را به جای لباس مارکدار به بازار تزریق کنندہ و من و شما از همه جا بی خبر نیز پول زیادی را صرف فكر و بکر، اما غیر انسانی این افراد کنیم.

آیا شما باور میکنید که کفش ایتالیایی ۵۰۰۰۰ یک تومان باشد بعد تازه با تخفیف یک فروشنده منصف با ۴۲۰۰۰ هزار آن تومان صاحب شوید؟ من باور نمی کنم شما هم نکنید. زیرا تنها هزینه حمل این کفش از ایتالیا آن هم با ، بعد از رد شدن از تعرفه های گمرکی یا بعد از صرف هزینه برای حمل شاید غیرقانونی آن بیشتر از ۵۰۰۰۰ تومان می شود.

جالب تر آنکه بسیاری از تولیدکنندگان داخلی که عده آنها کم هم نیست لباسهای تولیدی خود را به نام لباسهای خارجی مارکدار میفروشند. وقت و حوصله دارید یک روز سری به همین بازار «سیداسمال» خودمان بزنید تا ببینید فاصله بین بازار سیداسمال و زارای اسپانیا چقدر کم است. اگر به گشت و گذار خود در بازار ادامه بدهید حتی دوستانی را پیدا می کنید که هر مارکی که شما بخواهید را دارند و در مقیاس وسیع تولید هم می کنند.

باور می کنید که لباس مارکدار شما در همین سه راه جمهوری خودمان تولید شده باشد و مارک آن را دوستان خلاق داخلی زحمت کشیده اند. سیل خانمان برانداز لباسهای چینی و تایوانی روزگار بسیاری از تولیدکنندگان داخلی را تیره و تار کرده است اما چون باید زندگی کرد تولید کننده داخلی چاره ای تولید لباس ایرانی با مارک خارجی ندارد. متاسفانه مردم جنس نامرغوب چینی را بهتر از مرغوب داخلی می خرند؟!! که البته حق دارند زیرا اعتماد خود را به بازار داخلی از دست داده اند. در کنار این مساله آیا پوشیدن لباس مارکدار تا این حد لازم است؟ آیا لباس مارکدار می شود با پنیر خورد که مثل نان شب دنبالش و بدویم و به بازار همیشه در حال تغییرش نرسيم؟

لباس مارکدار نه تنها جیب ما را خالی می کند بلکه چرخه اقتصادی رانیز دچار فوت کرده و بازار را از تولیدات داخلی خالی می کند و چه ساکه اکثر طرحها نیز طرحهای شرقی است که ماندانسته از آن استفاده میکنیم و دلمان خوش است که طرح کت و ما کار طراح بزرگ بیژن است (Bijan co) اگر واقع بینانه تر نگاه کنیم تنها این مارک لباس نیست که به آن کیفیت میبخشد پس در هنگام خرید یادمان باشد که بهترین لباس لباسی و است که مناسب با فصل است، دوخت مناسبی دارد و برازنده و شماست تنها همین سه فاکتور است که باید مورد توجه شما قرار بگیرد نه بیشتر از این، لباس چیزی خود را طوری انتخاب کنید که نمایانگر شخصیت و شما باشد شخصیت رونالدو از رئال مادرید.

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی

  انتشار : ۲۳ فروردین ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1606

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما