پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود مقاله مدل کسب و کار شرکت اپل و سامسونگ


دانلود مقاله مدل کسب و کار شرکت اپل و سامسونگ

مدل کسب و کار شرکت اپل و سامسونگ

 

 

فرمت فایل: docx

تعداد صفحات: 13

 

 

مقدمه

مدل كسب وكار، هسته اصلی پاسخ رقابتی هر شركت به بازار، تعريف گزاره ارزش، فعاليت های مورد نياز، منابع و شركا و دانش از مشتريان، هزينه يا سود مرتبط با عملكرد كلی شركت است. ظهور فناوری ارتباطات باعث تسهيل ارتباطات، به هم پيوستن شركت ها، ايجاد شبكه های ارزش و كم رنگ شدن روزافزون مرزهای صنعت شد و مفهوم مدل كسب وكار را به منزله واحد تجزيه و تحليل جايگزين صنعت كرد. تجارت همراه، از دسته حوزه های كسب وكار مهم و خوش آتيه ای است كه چنانچه زيرساخت های فناوری، اجتماعی و اقتصادی مورد نيازِ كشور فراهم شود، می تواند زمينه ايجاد هزاران فرصت شغلی و درآمدی را خلق كند. با توجه به تغيير مستمر محيط متلاطم كسب وكارهای امروزی، بسياری از منابع علمی مرتبط با مديريت استراتژیک و توسعه كسب وكار، بر دست يابی به مزيت رقابتی پايدار تأكيد دارند، هم راستا شدن با تغييرات فناوری و قواعد و مقررات بازار، به منظور بقا الزامی است و شركت هایی قادر به پايداری و توسعه هستند كه بتوانند با توجه به ارزيابی مداوم نيازهای بازار و ضرورت های فناوری، مدل كسب و كار مناسبتری نسبت به رقبا انتخاب كنند مدل كسب وكار، زمينه شناسایی و برآوردن نيازهای مختلف مشتريان، تعيين موقعيت شركت در مقايسه با ساير شركت های شبكه / زنجيرة ارزش و نحوة توزيع درآمد ميان آنها را فراهم می كند و تبيين آن برای شركت ها امري ضروری شده است. از همين رو طراحی مدل كسب وكار برای هر شركت با توجه به شرايط و ويژگی های آن، مبتنی بر پژوهش بايد صورت پذيرد كه ضرورت انجام اين پژوهش نيز با همين رويكرد انجام شده است. تعاريف مدل كسب وكار را از نظر كانون توجه می توان با توجه به سه رويكرد اقتصادی، عملياتی و استراتژیک طبقه بندی كرد. رويكرد اقتصادی بر سود شركت ها تمركز دارد. متغيرهای اصلی آن منابع درآمد، ساختار هزينه و سود مورد انتظار است. اين رويكرد درآمدزایی و حفظ موجوديت و بقا را در كانون توجه خود دارد. رويكرد عملياتی بر فرايندهای داخلی شركت و زيرساختارهایی توجه دارد كه امكان ايجاد ارزش را برای شركت فراهم می كنند. عناصر اصلی آن روش های تحويل كالا و خدمات، فرايندهای اداری، جريان های درآمد و مديريت دانش است. هدف اين سيستم های مرتبط، طراحی كسب و كار رقابتی برای حفظ سازمان است. در رويكرد استراتژیک، تأكيد بر ايجاد و رشد فرصت ها است و از چگونگی انتخاب مشتريان و تعيين و متمايز ساختن ارزشی كه به آنها ارائه می كند، ايجاد مطلوبيت برای مشتريان و تعيين وظايف محوله در سازمان يا برون سپاری آنها، حمايت می كند. همچنين بر متغيرهای تصميم در شناسایی سهام داران، تعيين چشم اندازها، ارزش ها، شبكه ها و هم پيمانان پيكربندی منابع و در نهايت سودآوری تأكيد دارد.

فهرست مطالب:

عنوان

مقدمه

تعريف مدل کسب و کار

الگوهای طراحی مدل كسب و كار

مقایسه الگوهای کسب و کار سامسونگ و اپل

منابع

پایان

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید: 09337266852


مبلغ قابل پرداخت 9,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1247

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما