پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود پاورپوینت خانه بروجردی های کاشان


دانلود پاورپوینت خانه بروجردی های کاشان

خانه بروجردی های کاشان

 

 

فرمت فایل: pptx

تعداد اسلاید ها: 16

حجم فایل: 1/49 مگابایت

 

 

طراح ساخت: استاد علی مریم کاشانی

خانواده بروجردی از معروف ترین معمار شهر (استادعلی مریم کاشانی) درخواست کردند که خانه موردنظر را بسازد. استاد بعد از به پایان رساندن سفت کاری خانه برای انجام نازک کاری و تزیینات از برجسته ترین هنرمندان نگارگر شهر دعوت به عمل آورد. و این هنرمندان داستان ها و روایات عاشقانه خمسه نظامی و هفت پیکر جامی را در جای جای طاق ها و رواق ها به تصویر کشیدند. ساخت این خانه حدود 18 سال توسط 25 نفر معمار و هنرمند به طول انجامید. و در زمان حکومت ناصرالدین شاه 1280-1292 ساخته شد و اکنون حدود 130 سال از عمر این خانه سپری شده است.

روش کاراستاد علی مریم کاشانی:

شیوه کاراین استاد این گونه بوده که ابتدا ماکت ساختمان موردنظر را می ساخته و پس از تایید طرح توسط کارفرما نسبت به ساخت آن اقدام می کرده,تیمچه امین الدوله و خانه طباطبایی از آثار اوست. این خانه را با الهام از شیوه معماری اصیل ایرانی ساخته است.

خانه تاريخی بروجردی ها که در محله قديمی سلطان اميراحمد کاشان قرار دارد، نمونه يکی از خانه های مسکونی دوره قاجار است که در سال 1280 هجری قمری توسط یکی از بازرگانان معروف کاشان، حاج سيدحسين نطنزی ساخته شده و برخی از تزئينات بدنه داخلی هشتی ورودی آن در سال 1295 هجری قمری به انجام رسيده است.

این فایل شامل موارد زیر است:

عنوان

طراح ساخت: استاد علی مریم کاشانی

شرح پلان خانه بروجردی ها معماری داخلی و عملکرد فضاها

پلان های خانه بروجردی ها

برش های خانه بروجردی ها

تقسیمات خانه بروجردی ها: بیرونی-اندرونی

تامین نور در خانه بروجردی ها

مصالح مورد استفاده در خانه بروجردی ها

پایان

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید: 09337266852


مبلغ قابل پرداخت 6,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما