پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود پاورپوینت باغ دلگشا شیراز


دانلود پاورپوینت باغ دلگشا شیراز

باغ دلگشا شیراز

 

 

فرمت فایل: pptx

تعداد اسلاید ها: 41

حجم فایل: 6/91 مگابایت

 

 

بخشی از متن:

شیراز یکی از شهرهای بزرگ ایران و مرکز استان فارس است. شیراز در بخش مرکزی استان فارس، در ارتفاع ۱۴۸۶ متری از سطح دریا و در منطقهٔ کوهستانی زاگرس واقع شده و آب و هوای معتدلی دارد. این شهر از سمت غرب به کوه دراک، از سمت شمال به کوه‌های بمو، سبزپوشان، چهل‌مقام و باباکوهی (از رشته کوه‌های زاگرس) محدود شده ‌است.

شیراز از دیرباز به واسطهٔ مرکزیت نسبی‌اش در منطقهٔ زاگرس جنوبی و واقع‌شدن در یک منطقهٔ به نسبت حاصل‌خیز، محلی طبیعی برای مبادلات محلی کالا بین کشاورزان، یکجانشینان و عشایر بوده‌است. همچنین این شهر در مسیر راه‌های تجاری داخل ایران به بنادر جنوب مانند بندر بوشهر قرار گرفته‌است.

اقلیم شیراز

الف) اقليم معتدل و مرطوب سواحل جنوبی دريای خزر

ب) اقلیم سرد کوهستان های غربی

ج) اقليم گرم و خشک فلات مرکزی

د) اقليم گرم و مرطوب سواحل جنوبی

شهر شیراز از نظر تقسيمات سياسی مركز استان فارس است واز لحاظ آب و هوایی در منطقه معتدل از سه منطقه تقسيم شده استان فارس قرار گرفته كه داراي ميزان بارندگی سالانه بيش از 450 تا 600 ميليمتر

معماری مسکونی شیراز

معماری مسکونی شیراز پیوندی دو جانبه با معماری درونگرای کامل نقاط مرکزی و معماری برونگرای بعضی نقاط دیگر دارد. معماری مسکونی شیراز یکی از پربارترین و غنی‌ترین نمونه‌های خانه در فرهنگ معماری ایران را در خود جای داده است. خانه حیاط دار، اصلی‌ترین عنصر تشکیل دهنده قطعات مسکونی بافت شهری شیراز می‌باشد. از خصوصیات این خانه‌ها درونگرایی کامل آن است. در این خانه‌ها کلیه فضاها حیاط را دربر گرفته است و این فضاها به غیر از هشتی هیچ گونه ارتباط بصری و فیزیکی با مسیرهای بیرون خود ندارند. حیاط علاوه بر ارتباط بین فضاها ی مختلف و سازماندهی فضاهای تابستان نشین و زمستان نشین در بخشی از محل نشیمن بوده و در کلیه فصول فضای سبز زیبایی را به وجود آورده است. سازماندهی فضاها در بیشتر خانه‌ها در یک طبقه همراه با زیر زمین بوده و در بعضی خانه‌ها قسمت‌هایی از آن در دو طبقه گسترش یافته‌اند.

این فایل شامل موارد زیر است:

عنوان

شیراز

اقلیم شیراز

معماری مسکونی شیراز

مقدمه ای بر باغسازی در ايران

معنی لغوی باغ

باغهای ايران

اهميت درخت و گياهان نزد ايرانيان

اصول هندسه باغ ايرانی

آب در باغ

طراحی باغ ایرانی را می توان در اصول زیر خلاصه نمود

ویژگی باغها

ویژگی کلی باغها

باغ دلگشا

مقطع از عمارت باغ دل گشا

نمای جنوبی

نمای غربی

مقطع افقی طبقه اول

مقطع افقی طبقه دوم

مقطع افقی طبقه سوم

گیاه شناسی

تزئینات

پایان

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید: 09337266852


مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما