پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود پاورپوینت مسجد پایتخت ایتالیا؛ فضایی مدرن با معنویتی عمیق


دانلود پاورپوینت مسجد پایتخت ایتالیا؛ فضایی مدرن با معنویتی عمیق

مسجد پایتخت ایتالیا؛ فضایی مدرن با معنویتی عمیق

 

 

فرمت فایل: pptx

تعداد اسلاید ها: 14

 

 

بخشی از محتوا:

مسجد رم پایتخت ایتالیا در فضایی به مساحت 30 هزار متر مربع با بهره‌گیری از معماری مدرن و ایجاد فضایی معنوی ساخته شده و گفته می‌شود بزرگترین مسجد اروپا است که ظرفیت چند هزار نمازگزار را دارد. این مسجد در منطقه آکوا آستوسا در دامنه کوهستان پاریولی شمال شهر رم واقع شده و علاوه بر مسجد مرکز فرهنگی اسلامی ایتالیا نیز محسوب می شود.

مسجد شناور ونیز:

معماری ونیز میراث دار معماری اسلامی است و این امر، طرح و ایده نخستین مسجد شناور ونیز را تقویت می کند و این بنا را به مثابه یک نقطه و مرکز اجتماع فرهنگ های مختلف در می آورد. مبتنی بر سنت رایج در ساخت مساجد، این مسجد نیز دارای حیاط خلوت، نورگیر، ساختار گنبدی شکل و مناره است ولی در این پروژه به جای استفاده از مصالحی چون سنگ و اغلب پر هزینه که در بقیه این گونه بناهای مذهبی استفاده می گردد ازتوپ ژیمناستیک که حتی قابل دسترس در تمامی مراکز فروش می باشد، استفاده شده است و این احساس را منتقل می کند که گویی هر فردی جزیی از این ساختار ساده است.

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید: 09337266852


مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما