پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود پاورپوینت نکات ضروری بهداشتی در پرورش قارچ


دانلود پاورپوینت نکات ضروری بهداشتی در پرورش قارچ

نکات ضروری بهداشتی در پرورش قارچ

 

 

فرمت فایل: pptx

تعداد اسلاید ها: 40

 

 

تعریف:

قارچ دکمه‌ای از موجودات مصرف کننده (هترورتروف) است. به این معنی که با فراهم آوردن محیطی سرشار از موادغذایی ساده برای قارچ، رشد آن انجام می‌گیرد. در چنین محیطی، شرایط رشد برای بسیاری دیگر از موجودات، مانند قارچ‌های هرز، کپک‌ها و باکتری‌ها نیز فراهم می‌گردد؛ بنابراین کنترل این آفات و بیماری‌ها در محیط کشت قارچ دکمه‌ای بهتر است به نحوی صورت گیرد که ما بجای مبارزه با این موجودات، پیشگیری کنیم و به‌طورکلی مانع ورود آن‌ها به مزرعه پرورش قارچ دکمه ­ای خود شویم. در پرورش قارچ نکات بهداشتی به این منظور از اهمیت ویژه ای برخوردارند که مهمترین عامل پیشگیری از ورود بیماری ها به سالن به شمار میروند.

بیشترین مشکلات در پرورش قارچ از زمانی آغاز میشود که بیماری ها از عدم رعایت بهداشت به سالن وارد شوند ، در اینصورت کنترل شرایط کمی سخت خواهد شد خصوصا در مورد بیماری هایی که سرعت انتشار بالایی دارند ، به محض حضور در یکی از سالنهای پرورش قارچ به سالن های دیگر نیز منتقل میشوند برای جلوگیری از ورود بیماری ها به سالن پرورش قارچ و یا عدم انتشار آن نکاتی اساسی وجود دارد که با رعایت آنها میتوانید با خیال راحت اقدام به تولید نمایید.

فهرست مطالب:

عنوان

تعریف

بیماریهای قارچ

كپک تار عنكبوتی soft mildew

حباب خشک dry bubble

كپک سبز green mold

حباب تر wet bubble

قارچ كلاهک جوهری wild mushroom

شرایط بروز بیماری دنبلان کاذب

کنترل بیماری

بيماری لكه باكتريایی bacteria blotch

بیماری های ویروسی

بيماريهای فيزيولوژيکی

مگس های سیارید Sciarids

مگس های فورید Phorids

روش‌های شیمیایی مبارزه با حشرات

کنه ها

روش‌های فیزیکی مقابله با کنه‌ها

روش‌های شیمیایی مبارزه با کنه‌ها

پایان

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید: 09337266852


مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما