پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود پاورپوینت بیماری های هلو


دانلود پاورپوینت بیماری های هلو

بیماری های هلو

 

 

فرمت فایل: pptx

تعداد اسلاید ها: 41

 

 

سفيدک پودری هلو و شليل:

بيماری سفيدک سطحی يا سفيدگ نمدی هلو اولين بار در ايران دراطراف تهران درسال 1326 توسط اسفندياری گزارش شده است. معمولا درهرجا كه هلو كشت می ‌شود بيماری نيز ديده مي‌شود. علاوه بر هلو به شليل نيز حمله می ‌كند. عامل بيماری قارچ Sphaerotheca pannosa var. Persica است. علت نامگذاری آن به پانوزا بواسطه توليد حالت نمدی است. قارچ انگل اجباری است و نمی توان آن را روی محيط كشت پرورش داد. اين قارچ زمستان را به دو صورت ريسه درجوانه و بصورت كليستوتيسيم می ‌گذراند.

نشانه‌های بيماری روی برگ در ابتدا به صورت ايجاد لكه‌های سبز كمرنگ و يا مايل به قهوه‌ای و در نهايت تشكيل بافت نمدی است. برگهای پير بندرت مورد حمله قارچ قرار مي‌گيرند و مقاومند. خسارت بيماری در حالتی كه به ميوه حمله می ‌كند فوق‌الاده زياد است زيرا ارزش و بازار پسندی ميوه بطور محسوس تقليل می يابد. روی ميوه لكه‌ها گرد هستند. اگر ميوه سبز باشد لكه سفيد رنگ و اگر ميوه متمايل به قرمز رنگ باشد لكه زرد چركين به نظر مي رسد. قسمتهای لكه‌دار ميوه سفت و سخت شده و از رشد طبيعي باز می ‌ماند. سرشاخه‌های مبتلا به قارچ باریک و ضعيف مانده و جوانه‌های آنها كوچک می ‌شود.

فهرست مطالب:

عنوان

سفيدک پودری هلو و شليل

کنترل بیماری

كنترل شيميایی

بیماری سفیدک سطحی هلو و شلیل

علایم بیماری

مبارزه

پیچیدگی برگ هلو Peach Leaf Curl

علائم بیماری

عامل بیماری

چرخه بیماری

مبارزه

شته سبز هلو myzus persicae

شکل شناسی

زیست شناسی

خسارت

پایان

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید: 09337266852


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ فروردین ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1113

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما