پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود پاورپوینت مفاهیم و معیارهای توسعه


دانلود پاورپوینت مفاهیم و معیارهای توسعه

مفاهیم و معیارهای توسعه

 

 

فرمت فایل: pptx

تعداد اسلاید ها: 14

 

 

رشد و توسعه:

رشد یک مفهوم كمي كه به معنای افزايش توليد است مي باشد. يعنی هنگامی كه در یک جامعه توليدات يك دوره نسبت به دوره قبل افزايش يابد ان جامعه داراي رشد اقتصادي بوده است ، اما توسعه مفهومي كيفي است و علاوه بر افزايش توليد ، شامل تحول در شيوه توليد هم مي شود. يعني به كارگيري روش هاي بهتر و فناوري مناسب تركه سبب مي شود از منابع و امكانات خويش به شكل بهتري استفاده كنيم و از منابع ثابت توليد بيشتريبه دست آوريم . پس مفهوم توسعه بر رشد هم دلالت دارد.

ولی هر افزايش توليدی را نمي توان دليلی برای توسعه دانست. ولی افزايش ناشی از استخدام كارگربيشتر يا مصرف مواد اوليه بدون تغيير كيفيت حصول رشد به حساب می آيد ، از سوی ديگر نتايج حاصل از رشد اقتصادي را در كوتاه مدت می توان مشاهده کرد . در حالي كه نتايج حاصل از توسعه اقتصادی در زمان طولانی تری قابل مشاهده است. بنابراين توسعه اقتصادی فرايندی بلند مدت است.

این فایل شامل موارد زیر است:

عنوان

رشد و توسعه

مفاهيم و معيار های توسعه ( سوالات تستی)

پاسخ نامه سوالات تستی

سوالات تشريحی مربوط به رشد و توسعه

پایان

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید: 09337266852


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما