پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود پاورپوینت آنالیز دوام تیرهای مرکب فولاد - بتن در برش و خمش


دانلود پاورپوینت آنالیز دوام تیرهای مرکب فولاد - بتن در برش و خمش

آنالیز دوام تیرهای مرکب فولاد – بتن در برش و خمش

 

 

فرمت فایل: pptx

تعداد اسلاید (ها): 84

 

 

مقدمه:

تیر های مرکب بتون - فولاد در سازه های ساختمانی و پلی به طور وسیع استفاده شده اند. عمل مرکب در یک تیر مرکب بوسیله متصل کننده های مکانیکی برشی بدست آمده اند. متصل کننده های برشی ستون در قسمت بالا معمولا به لبه بالایی تیغه فولادی جوش زده می شود تا از لغزش طولی و انفصال عمودی بین دال بتونی و تیر فولادی جلوگیری کنند. دال های بتونی می توانند دالهای صلب یا دالهای مرکب متشکل از مقاطع ورقه فولادی باشند. تیرهای مرکب تحت بارهای تحمیل شده اغلب در معرض اعمال مرکب(توأم) خمش و برش عمودی هستند.

علی رغم شواهد تجربی توزیعات از دال بتونی و عمل مرکب به دوام برشی عمودی تیر مرکب با تکیه گاه ساده در کدهای طراحی جاری لحاظ نشده اند مانند AS 2327.1 )استاندارد 1996( ، یوروکد 4 (1994) وLFRD (AISC 1999) که منجر می شود به طراحی های محافظه کارانه ( .(Iohm and Auderson 1993برای طراحی تیر های مرکب اتصالی و سازگار ضروری است که مدل های طراحی جدیدی برای دوام برشی شامل توزیعات از دال بتونی و عمل مرکب و اثر متقابل لنگر- برش داشته باشیم.

تحقق درباره رفتار تیرهای مرکب با دهانه های تیغه تیر مشخص کرد که دال بتونی به طول قابل ملاحضه ای دوام برشی عمودی قسمت مرکب را در دهانه های تیغه تیر توزیع می کند. آزمایشات در ورقه های مرکب دهانه کوتاه با دهانه های تیغه تیر بوسیله نارایان، روبرت و الآمری انجام شد. این آزمایشات نشان دادند که دوام برشی یک ورقه مرکب بطور قابل توجهی بیشتر از ورقه های فولادی تنهاست اگر متصل کننده های برشی کافی در تیرهای مرکب بکار رفته باشند. بعلاوه ، حمل مرکب تحت بار برشی عمده بسته به عنصر کششی یا نیروی کششی متصل کننده های برشی است. مدل های آنالیزی شامل توزیعی از دال بتونی برای تعیین دوام برشی ورقه های کامپوزیتی پیشنهاد شد.

تجاربی که بوسیله داروین و کلاوسون و دوناهی و داروین انجام شد مشخص کردند که رفتار تیرهای مرکب با دهانه های تیر مرکب بطور زیادی بوسیله نسبت لنگر- برشی در دهانه ها کنترل می شد. داروین و دوناهی (1998) یک معادله برای بیان رابطه نهایی لنگر – برش برای تیرهای مرکب با دهانه های تیغه تیر پیشنهاد کردند. متد آنالیز عددی برای آنالیز رفتار غیر ارتجاعی تیرهای مرکب بکار رفت.

فهرست مطالب:

عنوان

مقدمه

آنالیز المان محدود

مدل سازی فولاد

قسمت فولادی

تقویت فولاد

مدل سازی بتون

بتون در تراکم

بتون در کشش

نگهداشت برشی

مدل سازی متصل کننده های برشی

متد راه حل

درستی مدل های المان محدود

رفتار بار- انحنا(شكست)

منحنی های بار

اثر متقابل لنگر - برشی

اثر اتصال بريدگی بر دوام برشی عمودی

مدل های طراحی پیشنهادی

مدل های طراحی برای دوام برش عمودی

نتیجه

از حسن توجه شما سپاسگزاریم

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید: 09337266852


مبلغ قابل پرداخت 9,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما