پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود پاورپوینت یک رویکرد برای جلوگیری از نقض حریم خصوصی و نشت اطلاعات در داده کاوی حساس


دانلود پاورپوینت یک رویکرد برای جلوگیری از نقض حریم خصوصی و نشت اطلاعات در داده کاوی حساس

یک رویکرد برای جلوگیری از نقض حریم خصوصی و نشت اطلاعات در داده کاوی حساس

 

 

فرمت فایل: pptx

تعداد اسلاید (ها): 26

 

 

مقدمه

داده های جمع آوری شده توسط سازمان های عمومی و سازمان های خصوصی روزانه افزایش می یابد و در حافظه ذخیره می شود. داده های جمع آوری شامل اطلاعات خصوصی و یا حساس هستند. امروزه تکنیک های داده کاوی بیشتر و بیشتر در حال تبدیل شدن به یک موضوع حیاتی و مهم هستند و این مسئله می تواند برای کمک به فرایند تصمیم گیری مورد استفاده قرار گیرد.

تکنیک های داده کاوی برای استخراج دانش پنهان از مجموعه داده های بزرگ در قالب روندها و پروسس ها، مدل ها و الگوها استفاده می شود. هنگام انجام فرایند داده کاوی، اطلاعات شخصی هر شخص باید از نگرانی های مربوط به حریم خصوصی محافظت شود. حریم خصوصی به این معنی است که اطلاعات شخصی افراد شناخته شده به عنوان اطلاعات حساس هنگام انتشار داده ها باید محافظت شوند.

حریم خصوصی به این معنی است که اطلاعات شخصی افراد شناخته شده به عنوان اطلاعات حساس هنگام انتشار داده ها باید محافظت شوند. از نظر Schoeman، سه تعریف حریم خصوصی ممکن است بوجود آید: حریم خصوصی حق هر فرد است فرد مختار است که تصمیم بگیرد که اطلاعات شخصی را به دیگران منتقل یا منتشر کند.

فهرست مطالب:

عنوان

مقدمه

Microdata یا داده های حساس

چارچوب حفظ حریم خصوصی

K نامعلوم

رویکرد ناشناس شخصی

نتایج تجربی

نتیجه گیری

از حسن توجه شما سپاسگزاریم

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید: 09337266852


مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما