پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود مقاله مشارکت کارکنان در دوره های آموزش داوطلبانه: مسائل، عوامل و راه حل ها


دانلود مقاله مشارکت کارکنان در دوره های آموزش داوطلبانه: مسائل، عوامل و راه حل ها

مشارکت کارکنان در دوره های آموزش داوطلبانه: مسائل، عوامل و راه حل ها

 

 

نوع فایل: word

تعداد صفحات: 14

 

 

مقدمه:

افزایش روزافزون از آموزش از راه دور و آنلاین، ارائه آموزش های داوطلبانه از نظر هزینه ها با صرفه تر و موثر و گسترده تر، به ویژه برای شرکت های بزرگ با کارکنان مختلف در سراسر جهان، تبدیل شده است. همچنین اگر زیرساخت های شرکت برای آموزش مبتنی بر وب وجود داشته باشد، هزینه ارائه فرصت های آموزشی نسبتا کاهش میابد. در هر حال افزایش مشارکت در این برنامه های آموزشی نه تنها باعث افزایش اثربخشی سازمانی می شود، بلکه برای عملکرد فرد به فرد کارکنان نیز مفید است. در اغلب موارد، آموزش کارکنان به عنوان بخشی از جهت گیری کارکنان جدید یا برای رعایت ایمنی، قانونی یا سایر الزامات قانونی ارائه می شود. بنابراین، بسیاری از شرکت ها و سازمان ها آموزش هایی را ارائه می دهند که داوطلبانه با هدف افزایش دانش و مهارت های کارکنان هستند. در این مقاله تعلیمات داوطلبانه را به عنوان فرصتی آموزشی تعریف می کنیم که به عنوان بخشی ازاشتغال موفق در یک سازمان نیاز است. هدف از این مقاله رسیدن به فاکنور هایی که در مشارکت یه کارمند در دوره های آموزشی داوطلبانه می باشد. ما عوامل کلیدی مربوط به مشارکت کارکنان در آموزش داوطلبانه را شرح خواهیم داد و راهکارهایی برای افزایش مشارکت کارکنان در آموزش داوطلبانه ارائه خواهیم داد.

فهرست مطالب:

عنوان

مقدمه

شرح مشکل

عوامل مرتبط با مشارکت در آموزش داوطلبانه

وظیفه و تعهد سازمانی

سن

جنسیت

سطح تحصیلات

موقعیت مدیریتی

خودآموزی و خود کارآیی

افزایش مشارکت در آموزش داوطلبانه

تحویل اطلاعات

تمرکز بر مزایا

حمایت از کارمندان

انتظارات مشارکت

نتیجه

منابع

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید: 09337266852


مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1494

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما