پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود پاورپوینت بررسی نقش جو آموزش سازمانی و فرهنگ سازمانی با یادگیری غیررسمی معلمان


دانلود پاورپوینت بررسی نقش جو آموزش سازمانی و فرهنگ سازمانی با یادگیری غیررسمی معلمان

بررسی نقش جو آموزش سازمانی و فرهنگ سازمانی با یادگیری غیررسمی معلمان

 

نوع فایل: PowerPoint

تعداد اسلاید (ها): 24

 

چکیده:

یادگيري معلمان به‌طور کلی به دو بخش رسمي و غيررسمي تقسيم می‌شود ولی متخصصین محیط کار اغلب بر این باورند که توسعه‌یافتگی از طریق یادگیری غیررسمی به وجود می­آید و بسیاری از آنچه که یاد گرفته می شود، چه در داخل و چه در خارج از محیط کار از طریق یادگیری غیررسمی اتفاق می­افتد و یادگیری و بهبود عملکرد افراد بیشتر از دانش جدید کسب ‌شده از راه یادگیری غیررسمی است تا یادگیری رسمی. واژه یادگیری غیررسمی در سال 1968 در زمانی که عقاید گسترده‌ای در خصوص انحلال نظام رسمی آموزش وجود داشت، شکل گرفت و نه‌تنها در کشورهای پیشرفته، بلکه در کشورهای در حال توسعه نیز به‌عنوان نوشداروی نظام مریض آموزشی جوامع به آن نگریسته شد. فرهنگ سازمان قسمتی از محیط داخلی سازمان را توصیف می‌کند که در حقیقت ترکیبی از مجموعه تعهدات، اعتقادات و ارزش­های مشترک بین اعضا سازمان می‌باشد و برای راهنمایی کارکنان در انجام وظایفشان استفاده می­شود. و از آنجا که کیفیت نظام­های آموزش و پرورش هر کشور وابسته به کیفیت معلمان آن است، بنابراین ارتقای دانش، مهارت­ها، نگرش­ها و ایجاد و تقویت یادگیری معلمان در این زمینه نقش بسیار اساسی دارد. اما آنچه عملاً در حال وقوع است تمرکز و صرف هزینه ‌بر روی یادگیری رسمی است در حالی­که روشها و مؤلفه یادگیری رسمی کمترین و روش­های یادگیری غیررسمی بیشترین ارتباط را با یادگیری دارند. جو آموزش سازمانی باید پرورش‌دهنده معلمانی باشند که جرئت و جسارت و تکیه بر انرژی درونی و تلاش و عملکرد خویش از شکست نهراسند و آن را پلی برای رسیدن به پیروزی بدانند. بسیاری از موسسههای آموزشی یادگیری غیررسمی را در سبد فعالیت­های آموزشی خود گنجاندند و از آن در دانشگاهها، مراکز تحقیقاتی، مشاوره­ها و گزارشهای علمی استفاده کردند. از به ثمر رسیدن بسیاری از فعالیت­های تحولی در سطح جوامع و سازمانها و ناکام ماندن بسیاری دیگر از حرکت­ها در اثر توجه خاص به پدیده فرهنگ است. توجه به منابع انسانی در آموزش و پرورش و در رأس آن معلم به‌عنوان عامل تبلور نقش انسان‌سازی، کانون بحث آموزش و پرورش کارآمد محسوب می­گردد. با توجه به مطالب بیان شده هدف پژوهش حاضر بررسی نقش جو آموزش سازمانی و فرهنگ ‌سازمانی با یادگیری غیررسمی معلمان می­باشد.

فهرست مطالب:

عنوان

مقدمه

بیان مسئله

ضرورت و اهميت

اهداف پژوهش

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی

روش شناسی پژوهش

ابزار اندازه گیری(متغیرهای مستقل)

ابزار اندازه گیری(متغیر وابسته)

یافته های پژوهش

آزمون رگرسیون

پیشنهادات کاربردی

پیشنهادات پژوهشی

محدودیت های پژوهش

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاين محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید: 09337266852


مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1898

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما