پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود مقاله اقتصاد صنایع دستی کشور با هدف توسعه صادرات


دانلود مقاله اقتصاد صنایع دستی کشور با هدف توسعه صادرات

اقتصاد صنایع دستی کشور با اهداف توسعه صادرات

 

نوع فایل: word

تعداد صفحات: 16

 

مقدمه:

یافته های تحقیق نشان می دهد در بخش تولید شاخص های کیفیت و بسته بندی محصولات، افزایش تنوع و تشکیل و توانمندسازی اتحادیه، در بخش بازاریابی شاخص های نام تجاری، تبلیغات، شرکت در نمایشگاه های بین المللی، ایجاد تعاونی های بازاریابی، برگزاری نمایشگاه های منطقه ای، شناخت بازارهای هدف و نیازسنجی در بازارهای خارجی و در بخش شاخص های حمایتی سیاست های حمایتی دولت در صادرات و اعطای وام و تسهیلات به تولیدکنندگان تاثیر معنادار بر توسعه صادرات دست بافته های عشایری دارند. تجارت خارجی و صادرات مانند موتور رشد اقتصادی بوده و صادرات غیر نفتی، نقش تعیین کننده ای در آینده اقتصادی کشور ایفا می نماید. جامعه آماري اين تحقيق شامل کليه صادرکنندگان صنایع دستی و مدیران و کارشناسان فعال در زمینه صادرات دست بافته ها مي‌باشند. براي آزمون فرضيات از آزمون t تک نمونه ای و براي رتبه بندي شاخص های صادراتی از آزمون فريدمن بهره گرفته شده است. در این بین صنایع دستی در اقتصاد جوامع در حال رشد بعنوان مکمل فعالیتهای اصلی محسوب می گردد. در این راستا مطالعه حاضر به بررسی اقتصادی صنایع دستی کشور از دید توسعه صادرات می پردازد. اين تحقيق از لحاظ هدف کاربردي و از لحاظ روش تحقيق از نوع توصيفي- پيمايشي مي‌باشد. فرضیات تحقیق در سه بخش تولید، بازاریابی و شاخص های حمایتی تدوین شده اند. تعداد نمونه با استفاده از جدول مورگان 47 نفر تعيين استفاده شده است. اطلاعات از طریق پرسشنامه گردآوری شده اند.

فهرست مطالب:

چکیده

1-مقدمه

2-پیشینه تحقیق

3-روش تحقیق

4-یافته های تحقیق

سن

تحصیلات

جنسیت

سابقه فعالیت

بحث و نتیجه گیری

منابع

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاين محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید: 09337266852


مبلغ قابل پرداخت 4,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1567

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما