پیوند ها
آمار بازدید سایت
اقتصاد صنایع دستی کشور با اهداف توسعه صادرات
نوع فایل: word
تعداد صفحات: 16
مقدمه:
یافته های تحقیق نشان می دهد در بخش تولید شاخص های کیفیت و بسته بندی محصولات، افزایش تنوع و تشکیل و توانمندسازی اتحادیه، در بخش بازاریابی شاخص های نام تجاری، تبلیغات، شرکت در نمایشگاه های بین المللی، ایجاد تعاونی های بازاریابی، برگزاری نمایشگاه های منطقه ای، شناخت بازارهای هدف و نیازسنجی در بازارهای خارجی و در بخش شاخص های حمایتی سیاست های حمایتی دولت در صادرات و اعطای وام و تسهیلات به تولیدکنندگان تاثیر معنادار بر توسعه صادرات دست بافته های عشایری دارند. تجارت خارجی و صادرات مانند موتور رشد اقتصادی بوده و صادرات غیر نفتی، نقش تعیین کننده ای در آینده اقتصادی کشور ایفا می نماید. جامعه آماري اين تحقيق شامل کليه صادرکنندگان صنایع دستی و مدیران و کارشناسان فعال در زمینه صادرات دست بافته ها ميباشند. براي آزمون فرضيات از آزمون t تک نمونه ای و براي رتبه بندي شاخص های صادراتی از آزمون فريدمن بهره گرفته شده است. در این بین صنایع دستی در اقتصاد جوامع در حال رشد بعنوان مکمل فعالیتهای اصلی محسوب می گردد. در این راستا مطالعه حاضر به بررسی اقتصادی صنایع دستی کشور از دید توسعه صادرات می پردازد. اين تحقيق از لحاظ هدف کاربردي و از لحاظ روش تحقيق از نوع توصيفي- پيمايشي ميباشد. فرضیات تحقیق در سه بخش تولید، بازاریابی و شاخص های حمایتی تدوین شده اند. تعداد نمونه با استفاده از جدول مورگان 47 نفر تعيين استفاده شده است. اطلاعات از طریق پرسشنامه گردآوری شده اند.
فهرست مطالب:
چکیده
1-مقدمه
2-پیشینه تحقیق
3-روش تحقیق
4-یافته های تحقیق
سن
تحصیلات
جنسیت
سابقه فعالیت
بحث و نتیجه گیری
منابع
فروشگاه آنلاين محصولات دانلودی
پشتیبانی خرید: 09337266852
مبلغ قابل پرداخت 4,000 تومان
برچسب های مهم