پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود مقاله کامل قیر


دانلود مقاله کامل قیر

قیر

 

نوع فایل: word

تعداد صفحات: 17

 

مقدمه:

قير جسمی است كه از هيدروكربنهای مختلف تشكيل شده و اين هيدروكربنها داراي وزن ملكولي بالا مي باشند و داراي رنگي مشكي براق هستند قير در ساختمان بعلت غير قابل نفوذ بودن آن در مقابل آب مصرف مي شود و در راه سازي بعلت دارا بودن خاصيت چسبندگي كه دانه هاي سنگ را به هم ميچسباند و تشكيل آسفالت ميدهد و همچنين غير قابل نفوذ بودن آن در مقابل آب مورد مصرف قرار مي گيرد. قيرهای معدنی قيرهایی هستند كه بصورت آماده و آزاد و با ناخالصيهاي زياد در طبيعت يافت مي شوند علت بوجود آمدن قيرهاي معدني اينطور حدس زده ميشود كه در زمانهاي قديم بعضي از مخازن نفت خام در سطح زمين موجود بوده و در سا لهاي متمادي در اثر تابش آفتاب روغنهاي سبك آن متصاعد شده و قير كه سنگين ترين عنصر نفت خام ميباشد در معدن باقي مانده و اكنون مورد استفاده قرار ميگيرد. قديميترين معدن قير كه مورد شناسائي بشر قرار گرفته است نزديك بحر الميت در دره رود اردن مي باشد همچنين دورمعدن قير فعال كه بيشترين قير معدني مصرفي در امريكا و اروپا را تامين مينمايد قير برمودا و قير ترينيداد مي باشد. بجز دو خاصيت كلي كه در بالا شرح داد شد قير داراي خواص ديگري نيز مي باشد، كه مصرف آنرا در ساختمان و راه سازي ممكن مي سازد. دو نوع قير در طبيعت موجود است قيرهاي معدني و قيرهای پالوده.

فهرست مطالب:

عنوان

خواص قير

انواع قیر

1- قيرهای معدنی

ماسه های قيری

مشخصات عمومی قيرهای معدنی

2- قيرهای پالوده

انواع قير طبق استانداردهاي ايران

1- درجه اشتغال قير

2- آزمايش درجه نفوذ

3- درجه نرمی قير

4- درجه چكيدن

درجه شكستن قير

شكلهای مختلف قير مورد مصرف در ساختمان و راه سازی

1- امولسيون قير

شكستن امولسيون قير

محل مصرف امولسيون

قيرهاي محلول در مواد

قطرات

آسفالت كاری پشت بام

پایان

 

 

 

 

فروشگاه آنلاين محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید: 09337266852


مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1320

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما