پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود پاورپوینت نقش GPS هوشمند در ارزش افزوده و خدمات آن در حمل و نقل


دانلود پاورپوینت نقش GPS هوشمند در ارزش افزوده و خدمات آن در حمل و نقل

نقش GPS هوشمند در ارزش افزوده و خدمات آن در حمل و نقل

 

 

فرمت فایل: pptx

تعداد اسلاید ها: 36

 

 

مقدمه:

در میان خدمات یاد شده، پیامک و GPRS با توجه به میزان مورد علاقه بودن میان مشترکان از اهمیت بیشتری برخوردارند. پیامک صندوق صوتی، اینترنت یا همان GPRS را از متداول ترین خدمات ارزش افزوده مخابراتی دانست که به طور کلی به متقاضیان داده می شود. به این صورت که اگر سرویس پیام کوتاه را به عنوان سرویس پایه در نظر بگیریم، خدماتی که باعث شوند برای پیام کوتاه ارزش بیشتری نسبت به حالت پایه ایجاد شود؛ این خدمات ارزش افزوده محسوب می شوند. اولین سرویس بر پایه خدمات ارزش افزوده در ایران مبتنی بر اس ام اس بود که سال ۸۱ از سوی مخابرات ایران ارائه شد. در بهمن ۸۱ شرکت مخابرات ایران نخستین سرویس ارزش افزوده مبتنی بر بستر SMS را آزمایش کرد. سرویس ارزش افزوده سیستم هایی هستند که با نام ارزش افزوده از آنها یاد می شود . به شکلی که مانند گذشته، صرفا توزیع و واگذاری ملاک بقا در بازار رقابتی سیم کارت نیست، بلکه فصل جدیدی در حوزه ارتباطات سیار باب شده که از آن تحت عنوان «سرویس ارزش افزوده » یاد می شود. در ایران نیز چند سالی است که انواع مختلف خدمات ارزش افزوده مخابراتی به متقاضیان ارائه می شود. ومی توان گفت . امروزه با توجه به سرعت گسترش استفاده از تلفن همراه در کشور، ساز و کار اجرایی اپراتورها نیز ابعاد گسترده ای پیدا کرده است.

این فایل شامل موارد زیر است:

عنوان

اهمیت خدمات ارزش افزوده

تعریف سیستم حمل و نقل هوشمند

کاربردهای ITS

مزایای سیستم های حمل و نقل هوشمند

نمونه هایی از کاربرد سیستم هایی حمل و نقل هوشمند

اهمیت و نقش GPS درسيستم مکان یاب در جهان

سيستم مكان‌ياب جهانی GPS

نحوه كار با GPS

كاربردهای GPS

نقش GPS در كنترل هوشمند

سيستم خودكار

سيستم مديريت ناوگان

سيستم ناوبری هشدار دهنده

سيستم‌ های اکتشافی

انواع گیرنده های GPS

جدول رشد سیستم GPS درکشورها

پایان

 

 

 

 

فروشگاه آنلاين محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید: 09337266852


مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما