پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود پاورپوینت سیستم تشخیص چهره مبتنی بر شبکه عصبی و الگوریتم ژنتیک


دانلود پاورپوینت سیستم تشخیص چهره مبتنی بر شبکه عصبی و الگوریتم ژنتیک

سیستم تشخیص چهره مبتنی بر شبکه عصبی و الگوریتم ژنتیک

 

 

نوع فایل: PowerPoint

تعداد اسلاید (ها): 16

 

 

مقدمه:

شبکه عصبی توانایی انطباق با موقعیت های ناشناخته و همچنین یادگیری از طریق مجموعه داده های آموزشی و تحمل پذیری خطا را دارد، در حالی که الگوریتم ژنتیک روش بهینه سازی محاسبات برای پیدا کردن راه حل های دقیق و یا تقریبی است. یک سیستم تشخیص چهره، با تطبیق چهره یک فرد به عنوان تصویر ورودی در برابر تصاویر تمام کاربران ذخیره شده در یک پایگاه داده و پیدا کردن بهترین تطبیق با استفاده از الگوریتم های خاص صورت می گیرد. در این مقاله، ما با پیشنهاد یک سیستم تشخیص چهره مبتنی بر شبکه ی عصبی و الگوریتم های ژنتیکی برای تشخیص و بررسی تصویر دیجیتالی از فرد اقدام می کنیم. تجزیه و تحلیل خودکار صورت هنوز هم به عنوان چالش و یک مشکل اساسی در بسیاری از برنامه های کاربردی بشمار می رود. در این مقاله یک مدل ترکیبی (NN+GA)

برای تشخیص و شناسایی چهره که بطور موثر در یک محیط محدود کار کند ارائه شده است. یک سیستم تشخیص چهره بطور قابل توجهی در تحقیقات بیومتریک، تشخیص الگو و سیستم های امنیتی استفاده شده است. در این مقاله مزایای استفاده از شبکه ی عصبی با الگوریتم ژنتیک برای یک سیستم تشخیص چهره را نشان می دهیم. این مدل ترکیبی سریع، ساده و با منطق دقیق تری نسبت به سایر سیستم های سنتی شناسایی چهره خواهد بود. این دسته از فضاهای جستجوی بزرگ با درک ضعیفی از مفاهیم آن براحتی با توابع خاصی قابل انجام است. با کمک این مدل ترکیبی می توان به آسانی تصاویر چهره غیرخطی را نیز شناسایی کرد.

فهرست مطالب:

عنوان

چکیده

مقدمه

عوامل موثر در سیستم تشخیص چهره

روش پیشنهادی

شبکه ی عصبی

الگوریتم ژنتیک

ترکیب شبکه ی عصبی با الگوریتم ژنتیک

نتیجه گیری

پایان

 

 

 

 

فروشگاه آنلاين محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید: 09337266852


مبلغ قابل پرداخت 11,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 2158

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما