پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود پاورپوینت بررسی تأثيرات الگوهای رفتاری نامناسب در منش جوانان


دانلود پاورپوینت بررسی تأثيرات الگوهای رفتاری نامناسب در منش جوانان

بررسی تأثيرات الگوهای رفتاری نامناسب در منش جوانان

 

نوع فایل: PowerPoint

تعداد اسلاید (ها): 17

 

مقدمه:

الگو قرار دادن افراد ناشایست که نقشی در کمال و موفقیت انسان ندارند، جوان را از شکوفا شدن استعدادهایش بازمی دارد و جوان بر اثر شبیه سازی خویش با الگوهای نامناسب، اخلاق آنان را نیز در خود جلوه گر می سازد. نوجوان و جوانی که شیفته مقام علمی، هنری و ورزشی فردی می شود، در نتیجه این شیفتگی، درصدد برمی آید که خود را در نوع لباس پوشیدن، نشست و برخاست و راه رفتن و سخن گفتن، به الگو نزدیک تر و با او هماهنگ تر سازد. گاهی نیز این علاقه مندی به جایی می رسد که جوان، بدی ها و زشتی های فرد الگو را نمی بیند و او را از هرگونه عیب و نقص، پاک می پندارد. برای این کار، جوان باید با پندها و رفتار اسوه های متعالی دین هماهنگ شود تا هیچ گاه از شخصیت اسلامی و اعتقادی خود دور نگردد. بنابراین، شناختن حدود و منزلت الگوها و ضد الگوها ضروری است تا قدرت و شهرت و موقعیت، یگانه معیار الگوسازی نشود. امیرالمؤمنین علی علیه السلام می فرماید: «بی خردی است که از هر صدایی پیروی کنی و با هر بادی به سمتی حرکت کنی». جوان به دنبال شخصی می گردد تا رفتارش را با او تنظیم و از رفتارهای او تقلید کند. يکی از ویژگی های دوران جوانی، الگوپذیری است.

فهرست مطالب:

مقدمه

هدف الگوبرداری

الگو در قرآن

الگوبرداری در نسل گذشتگان

رفتارهای نامناسب متأثر از الگوی نامناسب

هدف كشورهای بيگانه از ايجاد الگوهای نامناسب

اسلام و الگوها

بهترين الگو

الگوهای مناسب صدر اسلام

تشخيص الگوی مناسب از نامناسب

فرهنگ سازی از راه اصلاح الگوها

مهمترين ابزار الگوبرداری

نقش رسانه در الگوی های رفتاری جوانان

نتیجه گیری

منابع

پایان

 

منبع:

فروشگاه آنلاين محصولات دانلودی


مبلغ قابل پرداخت 11,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1204

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما