پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود مقاله ارائه الگوی مناسب تبلیغات جهت افزایش سهم بازار


دانلود مقاله ارائه الگوی مناسب تبلیغات جهت افزایش سهم بازار

ارائه الگوی مناسب تبلیغات جهت افزایش سهم بازار

 

نوع فایل: word

تعداد صفحات: 17

 

مقدمه:

کشور ایران با وجود مزیت های نسبی فراوان در عرصه های کشاورزی، معدنی، صنعتی و بارزگانی و همسایگی با کشورهای خارجی و دسترسی آسان به بازارهای کشورهایCIS و آسیای میانه؛ موجب شده در دوره های مختلف همواره در کانون توجه قرار گیرد. شناخت بازارهای خارجی وراههای نفوذ به آن، شناخت هسته های قدرت، شناخت رقبا در کشور هدف از مهمترین اقدامات بوده که نیازمند داشتن اطلاعات از کیفیت کالا، قیمت و میزان مصرف در بازار خریدار است. اتحادیه کشورهای مشترک المنافع CISسازمانی بین المللی است که در دسامبر 1991 پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی سابق توسط روسیه، بلاروس و اوکراین تاسیس شد و مرکز آن در مینسک بلاروس می باشد. همچنین نیازمند اتخاذ راهبردهای تبلیغاتی موثر و کارآ است تا به دنبال مشتریان جدید و حفظ مصرف کنندگان قبلی در بازارهای رقابتی خارجی باشد (منصورخاکی، 1393. حجم صادرات ایران با این اتحادیه در برخی سال ها به بیش ار 5/1 میلیارد دلار رسیده ولی با نوساناتی همراه بوده است (سازمان توسعه تجارت ایران، 1394. از مسائل قابل اهمیت در صادرات تبلیغات است که باید متناسب با اخلاقیات، فرهنگ مصرف خریداران کالا و کشور هدف باشد. در سال 1993، این کشورها موافقتنامه اتحادیه اقتصادی امضا کردند که به این ترتیب روابط اقتصادی را در CIS توسعه دادند. مطالعه حاضر با هدف ارائه الگوی تبلیغاتی به دنبال افزایش صادرات محصولات غیرنفتی به کشورهای CISمی باشد. كشورهاي CIS از اهداف اقتصادي و تجاری ایران بوده و بازار بزرگي براي صادرات كشورمان محسوب می گردد.

فهرست مطالب:

چکیده

مقدمه

مروری بر مطالعات پیشین

روش تحقیق

1-رسانه ای

2-محیطی

3-حضوری

4-تشویقی

یافته ها

بحث و نتیجه گیری

منابع


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ آبان ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1292

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما