پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود پاورپوینت الگوی کینزی در اقتصاد کلان


دانلود پاورپوینت الگوی کینزی در اقتصاد کلان

الگوی کینزی در اقتصاد کلان

 

 

فرمت فایل: pptx

تعداد اسلاید ها: 18

 

 

مقدمه:

کينز در دهه 1930 با تحليلي در ست از اوضاع اقتصادي کشورهاي پيشرفته و شناخت ريشه هاي تاريخي و علمي تعادلهاي پيدا شده در اقتصاد، پيشنهاد مي کند که دولت بايد در مقياس کلان اقتصادي از طريق اعمال سياستهاي طرف تقاضا اقتصاد را اداره کند، لذا اقتصاد کلان، عنوان مديريت طرف تقاضا بخود مي گيرد، زيرا که تنظيم وتثبيت اقتصاد و رفع عدم تعادلها بايد از ناحيه تقاضا و افزايش آن اجراء و اعمال شود. در چارچوب اقتصاد کلاسيکي، سطح محصول کل به وسيله منابع، نهاده ها، بهره وري و خسّت تعيين ميشود که اين خود از روابط خرُد اقتصادي و جمع زدن آنها بدست مي آيد. کنيز با طرح رابطه Y=C+i+G+X-M به نوعي روش مبتني بر خرد کلاسيکي را کنار گذاشت و استدلال کرد که به خاطر وجود بيکاري و رکود و خارج شدن از منحني عرضه کل، مقدار را مقدار تقاضا تعيين مي کند. اين الگوي سنتي که با چارچوب فکري و فروض نظريات کلاسيکي تفاوت قابل ملاحظه اي دارد، بيشتر مبتني بر تحليلها بر صرف تقاضا و برونزا بودن قيمتها در مدلهاي سنتي و طرح توامان عرضه و تقاضا می باشد.

این فایل شامل موارد زیر است:

عنوان

فروض الگوی ساده کينزی

مفهوم ارزش افزوده (value added)

ارزش افزوده

رابطه های جبری بين اجزاء مختلف حسابهای ملی

تمرین یافته ها

تمرین

حسابهای پولی–الف: حجم پول و نقدينگی

حسابهای پولی–ب: عميات بانکی و بسط پول

اقلام مندرح در يک ترازنامه

چند مفهوم در بسط حجم پول

پایان

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید: 09337266852


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما