پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود مقاله بررسی بازاریابی محصول سیب درختی


دانلود مقاله بررسی بازاریابی محصول سیب درختی

بررسی بازاریابی محصول سیب درختی

 

 

فرمت فایل: docx

تعداد صفحات: 25

 

 

مقدمه:

امروزه بازرگانی بين المللی محصولات كشاورزی با توجه به وجود شرايط رقابت، فصلي بودن و مشكلات خاص مربوط به نگهداری و انبار كردن، حمل و نقل، بسته بندی كالا و غيره از چنان حساسيتی برخوردار شده است كه شركت هاي فرامليتی تجاری و توليدی همه امكانات خود را به كار مي گيرند تا موجبات تسلط بر بازار و بازرگاني جهاني هر محصول را براي خود فراهم آورند. در حالي كه بازاريابي داراي مفهوم وسيع تري و شامل عمليات مختلف ديگري نيز است كه توزيع و فروش نيز مراحلي از فرايند بازاريابي را تشكيل مي دهند به عقيده شفرد و فوترل بازاريابي محصولات كشاورزي عبارت از كليه عمليات و خدماتي است كه از مرحله تصميم گيري براي توليد تا زماني که محصول به دست مصرف كننده برسد را در بر مي گيرد. به طور كلي با افزايش جمعيت و تقاضا براي محصولات كشاورزي، نقش يك نظام بازاريابي كارا و هماهنگ به عنوان كليدي در افزايش توليدات كشاورزي مهم تلقي مي شود و به كار گرفتن اصول تكنولوژي پيشرفته در بازاررساني محصولات، منافع توليد كننده و مصر ف كننده را افزايش مي دهد. یکی از مسائلی که همواره در بازار رسانی محصولات کشاورزی در کشورهای کمتر توسعه یافته و از جمله ایران مطرح می باشد، اختلاف قیمت تولید کننده یعنی قیمتی که تولید کننده دریافت می دارد با قیمتی که مصرف کننده می پردازد، می باشد. در منابع اقتصادي كلمه بازاريابي به صور مختلفي تعريف شده است كه اكثر آنها بازاريابي را شامل كليه مراحل فروش و هر عملي كه بتواند زودتر و سريع تر كالا را به فروش رساند مطرح كرده اند.

فهرست مطالب:

چکیده

مقدمه

مروری بر مطالعات قبلی

روش تحقیق

مدل های حاشیه بازاریابی

بحث و نتایج

نتایج آزمون ریشه واحد

تعیین وقفه بهینه

آزمون جانسون

نتایج برازش الگوی تصحیح خطا برداری(VECM)

تابع حاشیه کل بازاریابی سیب

تابع حاشیه عمده فروشی سیب

تابع حاشیه خرده فروشی سیب

پیشنهادات و نتیجه گیری

منابع

پایان

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید: 09337266852


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما