پیوند ها
آمار بازدید سایت
بررسی بازاریابی محصول سیب درختی
فرمت فایل: docx
تعداد صفحات: 25
مقدمه:
امروزه بازرگانی بين المللی محصولات كشاورزی با توجه به وجود شرايط رقابت، فصلي بودن و مشكلات خاص مربوط به نگهداری و انبار كردن، حمل و نقل، بسته بندی كالا و غيره از چنان حساسيتی برخوردار شده است كه شركت هاي فرامليتی تجاری و توليدی همه امكانات خود را به كار مي گيرند تا موجبات تسلط بر بازار و بازرگاني جهاني هر محصول را براي خود فراهم آورند. در حالي كه بازاريابي داراي مفهوم وسيع تري و شامل عمليات مختلف ديگري نيز است كه توزيع و فروش نيز مراحلي از فرايند بازاريابي را تشكيل مي دهند به عقيده شفرد و فوترل بازاريابي محصولات كشاورزي عبارت از كليه عمليات و خدماتي است كه از مرحله تصميم گيري براي توليد تا زماني که محصول به دست مصرف كننده برسد را در بر مي گيرد. به طور كلي با افزايش جمعيت و تقاضا براي محصولات كشاورزي، نقش يك نظام بازاريابي كارا و هماهنگ به عنوان كليدي در افزايش توليدات كشاورزي مهم تلقي مي شود و به كار گرفتن اصول تكنولوژي پيشرفته در بازاررساني محصولات، منافع توليد كننده و مصر ف كننده را افزايش مي دهد. یکی از مسائلی که همواره در بازار رسانی محصولات کشاورزی در کشورهای کمتر توسعه یافته و از جمله ایران مطرح می باشد، اختلاف قیمت تولید کننده یعنی قیمتی که تولید کننده دریافت می دارد با قیمتی که مصرف کننده می پردازد، می باشد. در منابع اقتصادي كلمه بازاريابي به صور مختلفي تعريف شده است كه اكثر آنها بازاريابي را شامل كليه مراحل فروش و هر عملي كه بتواند زودتر و سريع تر كالا را به فروش رساند مطرح كرده اند.
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
مروری بر مطالعات قبلی
روش تحقیق
مدل های حاشیه بازاریابی
بحث و نتایج
نتایج آزمون ریشه واحد
تعیین وقفه بهینه
آزمون جانسون
نتایج برازش الگوی تصحیح خطا برداری(VECM)
تابع حاشیه کل بازاریابی سیب
تابع حاشیه عمده فروشی سیب
تابع حاشیه خرده فروشی سیب
پیشنهادات و نتیجه گیری
منابع
پایان
فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی
پشتیبانی خرید: 09337266852
مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان
برچسب های مهم