پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود پاورپوینت برنامه توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایران (مواد مربوط به وزارت نیرو-بخش آب)


دانلود پاورپوینت برنامه توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایران (مواد مربوط به وزارت نیرو-بخش آب)

برنامه توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایران (مواد مربوط به وزارت نیرو-بخش آب)

 

نوع فایل: PowerPoint

تعداد اسلاید (ها): 21

 

مقدمه:

بمنظور ساماندهي و استفاده مطلوب از امكانات شركتهاي دولتي و افزايش بازدهي و بهره وري و اداره مطلوب شركتهائي كه ضروري است در بخش دولتي باقي بمانندو نيز فراهم كردن زمينه واگذاري شركتهائي كه ادامه فعاليت آنها در بخش دولتي غير ضروري است به بخش غيردولتي ، به دولت اجازه داده ميشود نسبت به واگذاري انحلال ، ادغام و تجديد سازمان شركتهاي دولتي ، اصلاح و تصويب اساسنامه شركتها ، تصويب آييننامه هاي مالي و معاملاتي ، تصويب آييننامه هاي استخدامي و بيمه بارعايت مقررات و قوانين مربوط و جابجائي و انتقال وظايف ، نيروي انساني ، سهام و دارائي هاي شركتهاي دولتي و شركتهاي وابسته به آنها بارعايت موارد ذيل اقدام كند: الف ) شركتهاي دولتي در قالب شركتهاي مادر تخصصي سازماندهي شده و زير نظر وزارتخانه ذيربط در چارچوب اساسنامه مربوط اداره ميشوند. ج) شركتهاي دولتي كه با تصويب هيات وزيران مشمول واگذاري از طريق مزايده يا بورس به بخش غيردولتي ميشوند از تاريخ تصويب ، مشمول مقررات عمومي حاكم بر شركتهاي دولتي نخواهند بود و در چارچوب قانون تجارت اداره ميشوند. تبصره 4 – براي تشخيص ضرورت باقي ماندن برخي شركتهاي دولتي در بخش دولتي ، اين شركتها بايد داراي فعاليت در يكي از دو مورد زير باشند تا ضرورت ادامه فعاليت با سرمايه دولتي براي آنها ايجاب گردد. ب ) تصدي و اداره امور شركتهاي دولتي از امر سياست گذاري وزارتخانه هاي ذيربط تفكيك ميگردد و وظايف حاكميتي از شركتهاي دولتي منفك و به وزارتخانه ها و موسسات دولتي ذيربط محول ميگردد. ح) آئيننامه هاي اجرائي اين ماده به پيشنهاد مشترك سازمان برنامه و بودجه ، سازمان امور اداري و استخدامي كشور و وزارت امور اقتصادي و دارائي به تصويب هيات وزيران خواهد رسيد.

فهرست مطالب:

عنوان

فصل دوم-ساماندهي شركتهاي دولتی:

ماده 4

ماده 5

ماده 6

ماده 7

فصل سوم-واگذاري سهام و مديريت شركتهاي دولتی:

ماده 9

ماده 19

ماده 26

فصل پنجم – نظام تامين اجتماعي و يارانه ها:

ماده 42

فصل هفتم – نظام مالياتي و بودجه:

ماده 61

ماده 62

ماده 63

ماده 66

فصل نهم – سياستهاي پولي و ارزی:

ماده 85

فصل دوازدهم – سياست زيست محيطی:

ماده 104

فصل سيزدهم – آب و كشاورزی:

ماده 106

ماده 107

ماده 109

ماده 117

فصل هجدهم – عمران شهري و توسعه و عمران روستائی:

ماده 133


مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ آبان ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1325

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما