پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود مقاله شناسايی الگوی مناسب بازاریابی صادراتی براساس الگوی آميخته بازاريابی


دانلود مقاله شناسايی الگوی مناسب بازاریابی صادراتی براساس الگوی آميخته بازاريابی

شناسايی الگوی مناسب بازاریابی صادراتی براساس الگوی آميخته بازاريابی

 

نوع فایل: word

تعداد صفحات: 13

 

مقدمه:

با وجود توجهات و كوشش ها، به لحاظ وجود برخي مشكلات و نواقص در توليد و بازاريابي محصولات و همين طور عدم برنامه ريزي دقيق و همه سونگر و صادرات گرا در اين زمينه از سوي دولت و توجه ويژه به بخش نفت كه كل اقتصاد ما را تحت الشعاع قرار داده است، سهم محصولات غيرنفتي به خصوص فرش دستباف به عنوان يكي از اقلام مهم صادرات غيرنفتي از تجارت جهاني و صادرات، عليرغم توانايي ها و قابليت هاي بالقوه چندان چشمگير نبوده است. خروجي اين برنامه ميزان انطباق فعاليت هاي بازاريابي بنگاه ها با شرايط بازار محلي را بيان مي كند. مطالعاتي كه در آن نقش آميخته بازاريابي در عملكرد صادراتي بنگاه ها مورد تأييد قرار گرفته است، علاوه بر توجه دادن مديران اين بنگاه ها به اهميت تخصيص منابع كافي براي طراحي مناسب راهكار آميخته بازاريابي، ره آورد مهمي نيز براي مديران سطوح عالي سياست گذاري صادراتي به همراه دارد. در اين راستا، دولتمردان و سياست گذاران كشور در چند سال اخير كوشيده اند تا زمينه هاي مساعدي را براي رونق و رشد صادرات محصولات و كالاهاي غيرنفتي به عنوان يكي از محورهاي اصلي رشد و توسعه اقتصادي، افزايش درآمدهاي ارزی، ايجاد اشتغال و از همه مهمتر رهايي از اقتصاد تك محصولي نفت و وابستگي كمتر به درآمدهاي ارزي نفتي فراهم نمايند. در فرآيند جهاني شدن اقتصاد و تجارت كه با شتاب زيادي در حال انجام است و تقريبا اقتصاد همه كشورها را تحت تاثير قرار داده است، افزايش در تجارت از طريق رشد صادرات و نفوذ در بازارهاي جهاني و بين المللي و رهايي از اقتصاد تك محصولي براي دستيابي به رشد اقتصادي مستمر و پايدار از اهداف اقتصادي همه كشورها از جمله كشور ما مي باشد.

فهرست مطالب:

چکیده

مقدمه

مواد و روش ها

نتایج تحقیق

جدول (1): رتبه بندی الگوی آمیخته بازاریابی برای متغیر قیمت

جدول (2): رتبه بندی الگوی آميخته بازاريابی برای متغير محصول

جدول (3): رتبه بندی الگوی آميخته بازاريابی برای متغير مكان و كانال توزيع

جدول (4): رتبه بندی الگوی آميخته بازاريابی برای متغير سياست ها و فعاليت های تشويقی و ترغيبی

جدول (5): رتبه بندی متغیرهای آميخته بازاريابی متغیرهای آميخته بازاريابی

جدول (6): استراتژی بازاريابی صادراتی فرش دستباف بر اساس الگوی آميخته بازاريابی

نتیجه گیری و پیشنهادات

منابع


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ آبان ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1428

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما