پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود پاورپوینت سیاست های کشاورزی در کشورهای صنعتی


دانلود پاورپوینت سیاست های کشاورزی در کشورهای صنعتی

سیاست های کشاورزی در کشورهای صنعتی

 

 

فرمت فایل: pptx

تعداد اسلاید ها: 14

 

 

مقدمه:

جامعه اقتصادی اروپا با اجرای سياست مشترك كشاورزی (كَپ) با استفاده از حمايت‌های قيمتی بالاتر از سطوح بازار جهانی و وضع ماليات‌های متغيير بر واردات محصولات كشاورزی، اروپا را از رقابت خارجی مصون داشت. اثر مستقيم و كوتاه مدت موافقتنامه دور اروگوئه در باب كشاورزي در ارتقاء‌ اصلاحات آزادسازي اثري معتدل است و اين موافقتنامه ضرورتاً موجب كاهش حمايت مالي از كشاورزان نشد. موافقتنامه تجارت آزاد كانادا ــ آمريكا در 1994، واكنشي بود به وابستگي متقابل فزاينده بازارها نگراني اقتصادي مكزيك نيز دليل اصلي ورود مكزيك به نفتا بود. وارد شدن مباحث كشاورزي در سال‌هاي اخير در تعدادي از موافقتنامه‌هاي تجاري منطقه‌ای و در مذاكرات چند جانبه سازمان تجارت جهانی یک چرخش تاريخی تند است. ورود مباحث كشاورزی در سازمان تجارت جهانی در سال 1994 در مذاكرات دور اروگوئه پاسخی بود به وابستگی متقابل بازارهای بين‌المللی.

ايالات متحده اغلب تعهداتش در مورد بخش كشاورزی را از دستور كار سازمان موافقتنامه تعرفه و تجارت عمومی (گات) در سال 1955 حذف كرد. در دهه 1970 جامعه اروپا از يك وارد كننده خالص محصولات كشاورزي و لبني و گوشت تبديل به يك صادر كننده مهم اين كالاها شد. ادغام منطقه‌اي بازارهاي كشاورزي ابتدا تحت تاثير انگيزه‌های سياسی منافع استراتژيك و حياتي كشورها صورت گرفت. عوامل اقتصادی ابتدا از اهميت ثانوی برخوردار بودند اما در طول زمان بتدريج اهميت اصلی را بخود گرفتند. طی سه دهه گذشته، تجارت محصولات كشاورزی و محصولات غذایی بطور قابل توجهی رشد كرده است.

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید: 09337266852


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما