پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود مقاله بررسی عوامل موثر جذب گردشگر در فرودگاهها با مقایسه فرودگاه داخل و خارج کشور


دانلود مقاله بررسی عوامل موثر جذب گردشگر در فرودگاهها با مقایسه فرودگاه داخل و خارج کشور

بررسی عوامل موثر جذب گردشگر در فرودگاهها با مقایسه فرودگاه داخل و خارج کشور

 

نوع فایل: word

تعداد صفحات: 25

 

مقدمه:

صنعت گردشگري به عنوان يك صنعت چندبعدي به عنوان موتور اصلي بخشهاي خدمات و صنعت در يك كشور ميتواند عمل نمايد، در واقع صنعت گردشگري متشكل از فرايند وسيع و گسترده اي است كه انضباط و نظم و به موقع عملكردن هر مرحله و بخش آن رمز موفقيت بحساب مي آيد در واقع در اين فرآيند همه بخشها بايد دقيقاً با يك هماهنگي كامل كار خود را انجام دهند درغير اينصورت اثر و فعاليتهاي بخشهاي ديگر كمرنگ و خنثي مي گردد. دراين ميان بايد زيرساختهاي مورد نياز در ابعاد فرهنگي، اقتصادي، عمراني، علمي، فناوري و اجتماعي و سخت افزارهائي همچون جاده، حمل و نقل، هتل و رستورانها فراهم باشد و همراه با آن، ابعاد نرم افزاري گردشگري نيز فراهم گردد كه اين ابعاد تأكيد براستانداردها، ضوابط، قوانين، خط مشي و دستورالعملها دارد. همچنین اشاره به اینکه هم اکنون در جهان امروز که فاصله ها در آن هر روز کمتر می شود، گردشگری این فرصت را برای انسانها به وجود آورده تا با تامین لذت از شگفتی های طبیعی و انسان ساخت، هم زمان بتوانند در مورد یکدیگر بیاموزند و ضمن آشنایی با فرهنگ دیگر کشورها تفاوت در مورد هم را نیز درک کنند. با توجه به نتایج تحقیق پیشنهاداتی در جهت افزایش تعداد پروازها به ویژه پروازهای ترانزیتی، توسعه فعالیت شرکت های توریستی، تجهیز بخش های مختلف فرودگاه منطبق با استانداردهای بین المللی و خرید هواپیماهای جدید از کمپانی های معتبر ارائه شده اند. پس از فراهم شدن شرايط فوق مجريان بخشهاي مختلف گردشگري جهت عملياتي كردن سخت افزارها و نرم افزارها نقش مهم و تعيين كننده اي را دارند كه از جمله ميتوان نقش دفاتر خدمات گردشگري را اشاره نمود كه اين مراكز به عنوان يك واسطه نقش مهمي را ايفا مي كند.

فهرست مطالب:

چکیده

1-مقدمه

2-بیان مساله

3-هدف تحقیق

4-مبانی نظری

4-1-مفهوم گردشگری

4-2-گردشگری در ایران

4-3-نقش حمل و نقل هوایی در گردشگری

5-روش پژوهش

6-یافته ها

6-1-ویژگی های فرودگاه امام

6-1-1-فازهای توسعه فرودگاه امام

6-1-2-خدمات و امکانات فرودگاه

6-1-3-ویژگی ها در ابعاد بین المللی

6-1-4-ویژگیهای فنی فرودگاه امام

6-2-ویژگی های فرودگاه دبی

6-2-1-خدمات و امکانات فرودگاه دبی

6-3-نتایج تحلیل سوات

7-بحث و نتیجه گیری

8-پيشنهادها و راهكارها

منابع


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1398

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما