پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود مقاله ارز خارجی و تاثیرات ترازنامه: تحلیل در موسسات کره جنوبی


دانلود مقاله ارز خارجی و تاثیرات ترازنامه: تحلیل در موسسات کره جنوبی

ارز خارجی و تاثیرات ترازنامه: تحلیل در موسسات کره جنوبی

 

 

نوع فایل: pdf

تعداد صفحات: 25

 

 

مقدمه:

مدل کلان اقتصاد باز مانند رویکرد موندل و فلهینگ پیش بینی می کنند که کاهش ارزش نرخ ارز می تواند موجب تقویت رقابت پذیری شرکت های صادراتی شود که به آن اثر رقابت پذیری می گویند. در صورتیکه شرکت بتواند بین بدهی های ارزی و دارایی و درآمد ارزی تعادل و توازن برقرار نماید، در نتیجه کاهش ارزش پول تاثیر زیادی بر سرمایه گذاری نخواهد داشت. در بازار های سرمايه ناقص، بدهی خارجی موجب افزایش هزینه خارجی شرکت ها شده و در نتیجه سرمایه گذاری شرکت را کاهش می دهد که به آن اثر تراز نامه گفته میشود. برای شرکت هایی که بدهی خارجی دارند، کاهش ارزش نرخ ارز موجب افزایش ارزش پول داخلی شده و در نتیجه ثروت خالص شرکت افزایش می یابد. سپس نشان داده میشود که بدهی خارجی تاثیر منفی و معنا داری بر روی سرمایه گذاری در شرایط رکود (کاهش ارزش پول) دارد. در اقتصاد های نو ظهور شرکت هایی که بدهی های خارجی زیادی دارند، بزرگترین نگرانی شان اثر منفی ترازنامه ای است. با استفاده از داده های شرکت های کره ای ابتدا تعادل تراز نامه ارزی بررسی میشود. اثر ترازنامه ارزی برای شرکت هایی که محدودیت مالی دارند بیشتر است.

فهرست مطالب:

عنوان

چکیده

1.مقدمه

2.استراتژی تجربی

3.داده و تحلیل اقتصاد کلان

4.نتایج تحقیق

1.4.تطبیق ارزی

2.4.اثرات ترازنامه

3.4.اثرات تفاضلی در شرکت های مختلف

5.تحلیل حساسیت

6.نتیجه گیری

References

پایان

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید: 09337266852


مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1608

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما