پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود مقاله زمینه ها و راهکارهای تبلیغ در مدارس و دانشگاه ها


دانلود مقاله زمینه ها و راهکارهای تبلیغ در مدارس و دانشگاه ها

زمینه ها و راهکارهای تبلیغ در مدارس و دانشگاهها

 

نوع فایل: word

تعداد صفحات: 14

 

مقدمه:

مسئله تبليغ و نشر معارف ديني رسالت بزرگي است، كه خداوند متعال آن را به عهده‌ي فقيهان و كارشناسان مسائل ديني سپرده است: گروهي (نزد رسول) براي آموختن علم مهيا نباشند؟ تا آن علمي كه آموخته‌اند به قوم خود بياموزند كه قوم‌شان هم شايد خدا ترس شده و از نافرماني حذر كنند. از همه مهمتر اينكه استعمارگران خارجي براي رسيدن به منافع اقتصادي و سلطه‌ي سياسي‌شان بر كشورهاي مسلمان، از غفلت و خلأ فكري و تبليغي مسلمانان سوء استفاده نموده، تمام مراكز حياتي آنان را زير پوشش تبليغاتي خود در آورده‌اند. در شرايط حساس كنوني كه دشمنان اسلام دست به دست هم داده‌اند و با تبليغات گسترده‌ مي‌خواهند چهره‌ي اسلام را خدشه‌دار كنند و با ايجاد شبهات و رواج دادن بدعت‌ها جوانان ما را گمراه سازند، اين وظيفه سنگين‌تر مي‌شود. پيامبر اسلاممي‌فرمايدلذا ظهرت البدع فللعالم ان يظهر علمه و الا فعليه لعنة الله چون بدعت‌ها پديد آيد، بر عالم واجب است كه علم خويش را اظهار كند وگرنه لعنت خدا بر او خواهد بود. در بخش دوم به راهكارهاي تبليغ در دانشگاه‌ها اشاره كرده و زمينه‌هاي تبليغي را در سه محور غرور علم ناقص، شبهات فكري و خود باختگي تحقيق نموده و راه‌حل‌هايي را بيان خواهيم كرد.

فهرست مطالب:

مقدمه

ضرورت تبليغ در مدارس

حضور در صحنه‌‌هاي تدريس

توطئه‌ي دشمن و لزوم هوشیاری

لزوم تغييرات در شيوه‌ي تبليغ

بررسي راهكارهاي تبليغ در دانشگاه‌ها

الف) غرور علم ناقص

نشانه‌هاي نقصان عقل

عدم توجه به معارف دینی

خالي نگذاشتن سنگر تبليغ در دانشگاه‌ها

ب) شبهات فكری

ج) خود باختگی

آشنايي با مشاهير علمي جهان اسلام

نتیجه

منبع: وبسایت فصلنامه گشایش


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1373

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما