پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود پاورپوینت تعدیل نیرو


دانلود پاورپوینت تعدیل نیرو

تعدیل نیرو

 

 

فرمت فایل: pptx

تعداد اسلاید ها: 13

 

 

چکیده

با بررسی نظریات مختلف مبنی بر اینکه تعدیل نیرو به بهبود عملکــرد و کارآیی سازمان و کاهش هزینه نیروی انسانی منجــر می‌شود و هدف اصلی تعدیل، استفاده بهینه و مطلوب از نیروهای موجود خواهد بود و از طرفی اجرای این طرح بر قابلیت‌های فردی اثر گذاشته و موجب بهبود مهارت‌ها و توانایی‌های کارکنان می‌گردد نسبت به انجام تحقیق در این زمینه با هدف بررسی تأثیر اجرای طرح تعدیل بر قابلیت‌های فردی و کارآیی کارکنان، افزایش توان سرپرستی مدیران اقدام گردید. لذا توجه به فرایند برنامه‌ریزی نیروی انسانی در هر سازمانی ضروری می‌باشد و یکی از سیاست‌های سازمان‌ها در این برنامه‌ریزی و فرایند آن اجرای طرح تعدیل نیروی انسانی است.

در همین راستا، در این تحقیق با توجه به حساسیت یگان‌های عملیاتی ناجا از قبیل کلانتری‌ها، طرح تعدیل و اصلاح ساختار در آنها اجرا شده است. این تحقیق از نظر نوع کاربردی و از نظر روش توصیفی در 6 ماهه اول سال 1386در کلانتری‌های فرماندهی انتظامی تهران بزرگ انجام شده است. • منابع انسانی مهم‌ترین و ارزشمندترین عامل در ارائه خدمات در سازمان‌ها به شمار می‌رود. مورد بررسی قرار گرفته است.

این فایل شامل موارد زیر است:

عنوان

چکیده

مقدمه

چالش های تعديل نيرو

گاهی كاركنان دستمزد كمتر را ترجيح می دهند

پرهيز از تعديل نيرو به هر قيمت

تعدیل اثربخش و کارآمد

آیا مشکل موجود، کارکنان زیاد و سود کم است؟

همواره شأن افراد را رعایت کنید

به قانون احترام بگذارید

نتیجه گیری

پایان

 

 

 

فروشگاه آنلاين محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید: 09337266852


مبلغ قابل پرداخت 3,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما