پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود پاورپوینت آسیب های احتمالی دوستی های قبل از ازدواج


دانلود پاورپوینت آسیب های احتمالی دوستی های قبل از ازدواج

آسیب های احتمالی دوستی های قبل از ازدواج

 

نوع فایل: PowerPoint

تعداد اسلاید ها: 9

 

مقدمه

غیر از فرهنگ مخرب آن هم در دهه های اخیر در تمامی فرهنگ ها و ملت ها ارتباط میان بین زن و مرد بیگانه کمابیش نابهنجار و غیر متعارف شمرده می شود . اسلام روابط بین دو جنس مخالف را در چارچوب خانواده جائز و خارج آن را سبب انحراف اخلاقی و فساد فردی می داند. البته این سخن به معنای عدم حضور اجتماعی زنان و ارتباط های متعارف و ضروری کاری ، علمی ، فرهنگی و ... نیست . برخی از جوانان جامعه کنونی ما بر این باورند که چرا خود را به دغدغه و زحمت بیاندازند و تن به تعهد و ازدواج دهند به عقیده آنها با ایجاد رابطه پنهانی با جنس مخالف نه تنها می تواند نیاز هایشان را تامین کنند بلکه این امکان را دارند که در انتخاب و تعدد شرکای جنسی شان تنوع بیشتری داشته باشند.

فهرست مطالب

مقدمه

آرمان ها و انگیزه ها

آسیب های روابط قبل از ازدواج

واقعیت و حقیقت


مبلغ قابل پرداخت 12,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ خرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1160

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما