پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود جزوه و خلاصه کتاب مبانی کارآفرینی دکتر علی اکبر احمدی و دکتر حسن درویش + بانک سوالات با پاسخ نامه pdf


دانلود جزوه و خلاصه کتاب مبانی کارآفرینی دکتر علی اکبر احمدی و دکتر حسن درویش + بانک سوالات با پاسخ نامه pdf

 

فرمت فایل ها: pdf

تعداد فایل ها: 6

حجم کل فایل ها: 3/18 مگابایت

همراه با نمونه سوالات امتحانی ادوار گذشته کتاب مبانی کارآفرینی دانشگاه پیام نور با پاسخنامه کلیدی

این فایل مناسب برای دانشجویان رشته های مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، علوم اجتماعی و... دانشگاه پیام نور می باشد

 

 

بخشی از محتوا:

فصل اول:

در دهه ۱۹۷۰ فعالیت کارآفرینانه همزمان با ناکارآمدی فرآیندهای اداری و دیوان سالاری مورد توجه مدیران ارشد قرار گرفت. متعهد شدن معنای لفظی کارآفرینی محسوب می شود. پیتر دراکر کارآفرین فردی است که به خوبی از فرصتها استفاده می کند. شومپیتر، نقش مدیران و افرادی که کسب و کار ایجاد مینمایند را از مفهوم کارآفرین جدا نمود. از دیدگاه شومپیتر ، هر کدام از فعالیتهای زیر کارآفرینی است: ارائه کالای جدید، ارائه روشی جدید در فرآیند تولید، گشایش بازاری تازه، یافتن منابع جدید و ایجاد هرگونه تشکیلات جدید در صنعت. به نظر پیتر دراکر به علت روش تفکر در کار آفرینی نمی توان تعریفی استاندارد، جامع و مانع از کار آفرینی به دست داد. بهبود سازمانی در تمامی تعاریف کارآفرینی مشترک میباشد. جفری تیمونز کارآفرینی نوعی روش تفکر و اقدام است که ذهن افراد را به خود مشغول نموده: و طی آن کل گرایی در نگرش و رهبری متعادل به منظور خلق ارزش به وجود می آید. گارتنر کارآفرینی تمایل به اعمال ریسک های حساب شده، در زمینه های مختلف: شخصی و مالی، برای ایجاد مزیت و برتری تلقی می گردد. سازماندهی مجدد مکانیزم های فرهنگی - اجتماعی جهت عملی ساختن منابع و شرایط شامل مواردی نمی شود که در تمامی تعاریف کارآفرینی روی آن رفتار توافق وجود دارد. عباراتی نظیر (کنترل بر سرنوشت خویش) و (کاری را برای خود انجام دادن) معرف استقلال طلبی از ویژگی های مشترک کارآفرینان میباشد. پذیرفتن عدم قطعیت به عنوان بخشی از زندگی، توانایی ادامه حیات با دانش ناقص درباره محیط و تمایل به آغاز فعالیتی مستقل بدون آنکه شخص بداند موفق خواهد شد یا خیر، به تحمل ابهام از ویژگی های مشترک کارآفرینان اشاره دارد. در کانون کنترل درونی از ویژگی های کارآفرینان، این عقیده که شانس یا سرنوشت، زندگی شخصی فرد را کنترل نمی کند؛ مورد تأکید قرار گرفته است. لایز و بروکهاوس تمایل به پذیرش مخاطره های معتدل را از ویژگیهای بارز کارآفرینان میدانند. افزایش رشد اقتصادی و ارتقاء بهرهوری ، منافع کارآفرینی برای جامعه را نشان میدهد. پدید آمدن تکنولوژی از دلایل اهمیت کارآفرینی است.

منافع کارآفرینی برای جامعه عبارت اند از:

الف) افزایش رشد اقتصادی

ب) ارتقاء بهره وری

ج) پدید آمدن تکنولوژی ، محصولات و خدمات جدید

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید: 09337266852


مبلغ قابل پرداخت 9,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 807

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما