پیوند ها
آمار بازدید سایت
فرمت فایل: pptx
تعداد اسلاید ها: 23
حجم فایل: 3 مگابایت
مقدمه:
در فصل های قبل پیرامون واکنش بازار سرمایه به انتشار اطلاعات حسابداری بحث شد، تحقیقات بازار سرمایه بر دو رویداد انتشار اطلاعات و واکنش بازار سرمایه تمرکز دارند .در تئوری نمایندگی این موضوع مطرح می شود که چرا رویه حسابداری خاصی را از میان مجموعه رویه های مجاز انتخاب می شود، اما اطلاعاتی در ارتباط با شیوه تصمیم گیری ارائه نمی کند. فرض زیر بنایی تئوری نمایندگی این است که تمام افراد با هدف حداکثرسازی منافع شخصی خود تصمیم گیری می کنند. بنابراین خودخواهی و منفعت طلبی تبیین بسیار ناقصی از رفتار افراد ارائه می دهد. برای کسب شناخت بهتر درباره چگونگی استفاده از اطلاعات، نیاز به مطالعه رفتارهای واقعی افراد و فرایند تصمیم گیری آنان است. این همان نقشی است حوزه سوم تحقیقات حسابداری، بعنوان تحقیقات رفتاری حسابداری ،برعهده دارد.
این فایل شامل موارد زیر است:
عنوان
تحقیقات رفتاری در حسابداری
مقدمه
تعریف تحقیقات رفتاری حسابداری
اهمیت تحقیقات رفتاری حسابداری
توسعه حسابداری رفتاری
مدل عدسی برونزیک
مدل عدسی برنزویک ازسه جزء تشکیل شده است
روشهای ردیابی فرایند
الگوی قضاوت و تصمیم گیری با استفاده از احتمالات
تئوری BAYES
محدودیت های تحقیقات رفتاری حسابداری
گزارشگری زیست محیطی و اجتماعی
محرک های گزارشگری و مسئولیت اجتماعی
چارچوب نظری مسئولیت اجتماعی شرکت
گزارشگری پایندگی
حسابداری سه جانبه و گزارشگری سه جانبه
تجزیه و تحلیل چرخه عمر
اندازه گیری
استدلال های مخالف ارزشیابی طبیعت
استدلال های موافق ارزشیابی طبیعت
ذینفعان و رسانه گزارشگری
پایان
فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی
پشتیبانی خرید: 09337266852
مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان
برچسب های مهم