پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود 37 روش فوق العاده و واقعی کسب درآمد از اينترنت (کاملا کارآمد و دارای پتانسيل کسب درآمد بالا)


دانلود 37 روش فوق العاده و واقعی کسب درآمد از اينترنت (کاملا کارآمد و دارای پتانسيل کسب درآمد بالا)

 

فرمت فایل: pdf

تعداد صفحات: 82

حجم فایل: 2 مگابایت

 

 

روش های بسیار زیادی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد، برخی بدون سرمایه هستند و برخی نیاز به سرمایه دارند (کوچک یا بزرگ) برخی روش‌های کسب درآمد، مرتبط با سایت‌های خارجی است و برخی دیگر با سایت‌های ایرانی سروکار دارید. در این فایل بطور مفصل به 37 روش کسب درآمد اینترنتی می‌پردازیم....

مقدمه

چه کسی هست که دوست نداشته باشد پول بيشتری بدست آورد؟ چه از طريق شغل پاره وقت و چه انجام پروژه ها بصورت فريلنسری، اضافه شدن پول به حساب بانکی شما هميشه دلپذير است. اما متاسفانه همه افراد نمیتوانند شغل دومی داشته باشند يا روی شغل اولشان اضافهکاری دريافت کنند. اگر شما نيز از اين دسته افراد هستيد يا اينکه دوست داريد در منزلتان درآمد کسب کنيد، تسليم نشويد. به جای اينکار، از جايی که بيشترين زمان خود را آنجا تلف میکنيد بهره بگيريد: اينترنت. راههای بسيار زيادی برای کسب درآمد آنلاين وجود دارد، برخی بدون سرمايه هستند و برخی نياز به سرمايه دارند (کوچک يا بزرگ) برخی روشهای کسب درآمد، مرتبط با سايتهای خارجی است و برخی ديگر با سايتهای ايرانی سروکار داريد. شايد شما از دسته افرادی باشيد که قبلا کسب درآمد آنلاين را امتحان کردهايد و شکست خوردهايد. يا اينکه فردی هستيد که به تازگی به اين زمينه علاقهمند شدهايد. اگر از افراد تازه علاقهمند هستيد، به شما تبريک میگويم. شما به دلايل زير انتخاب درستی کردهايد که کسب درآمد از اينترنت را هدف خود قرار دادهايد.

1- امکان استفاده از اهرم:

در کسب درآمد آنلاين اگر به درستی کار کنيد میتوانيد از قدرت اينترنت که دسترسی ميليونها نفر در سطح کشور و ميلياردها نفر در دنيا را به اطلاعات و ارتباطات را فراهم کرده استفاده نماييد و از اين اهرم قدرتمند برای پولسازی استفاده کنيد. پتانسيل عظيم اينترنت در خدمت شماست.

2- فعاليت بروز و پردرآمد:

اگر به فکر درآمد چندهزارتومانی يا چندسنتی در اينترنت هستيد، بهتر است طرز فکر خودتان را اصلاح کنيد. کسب درآمد از اينترنت مهارتی بروز است، گرچه در جامعه ايران زياد به اينگونه افراد بها داده نمیشود و برفرض اگر کارمند اداره آب باشيد ممکن است در بعضی شهرها جايگاه اجتماعی بهتری داشته باشيد ولی وقتی شما میتوانيد درآمد خيلی خيلی بيشتری از يک کارمند بدست بياوريد و خودروی بهتری داشته باشيد و با صرف وقت کمتر، درآمدتان رشد کند چه کسی اهميت میدهد؟ دوران فروش زمان برای بدست آوردن پول ديگر تمام شده! (حداقل برای کسانی که درآمد خوبی از اينترنت بدست میآورند اينطور است) مشاغلی که در آنها روزانه 9-8 ساعت در جايی مشخص کار میکنيد تا به ازای زمانی که صرف میکند پول بدست آوريد قديمی شده و بايد مشاغل و راههای کسب درآمد نوين را همگام با پيشرفت دنيا تجربه کنيد. البته اينطور نيست که در کسب درآمد از اينترنت ديگر نياز به صرف زمان نيست! بلکه برعکس در ابتدای کار بايد زمان و انرژی بيشتری بگذاريد و از همه جهات هزينه کنيد تا ثمره آنها را برداشت کنيد. بايد بدانيد که برای کسب درآمد از اينترنت بايد تلاش زيادی به خرج دهيد و انضباط، نظم در کارها و برنامه ريزی را در پيش بگيريد. اما مزيت کسب درآمد از اينترنت اين است که نيازی نيست اين تلاش و صرف انرژی تا سن 55 - 60 سالگی ادامه داشته باشد! (برعکس يک کارمند)

4- داشتن آزادی زمان و مکان:

دانشجو هستيد و کسی شما را استخدام نمیکند؟ مشکلی داريد که نمیتوانيد از خانه خارج شويد؟ مهم نيست وسط جنگل آمازون باشيد يا در يک کلبه ساحلی، هرجا که يک کامپيوتر يا لپتاپ و يک دسترسی مناسب به اينترنت وجود داشته باشد، شما میتوانيد پول دربياوريد و از زندگی لذت ببريد! ساعت 2 صبح است و خوابتان نمیبرد؟ خب، چطور است کمی پول دربياوريد.

5- بدون نياز مدرک، بدون نياز به استخدام، بدون داشتن رئيس:

اينکار برای کسانی که از کارکردن برای ديگران متنفر هستند عاليست! برای خودتان کار کنيد و هرچقدر که تلاش کرديد بدست آوريد. نيازی به مدرک دانشگاهی مرتبط با کامپيوتر هم نيست. اين يک مزيت بزرگ برای افراد فعال و پرانرژی است و يک دردسر عظيم برای افراد راحت طلب! چون برای افرادی که فقط به دنبال راحتی هستند و پول آسان، کسب درآمد آنلاين معمولا سخت است.

6- گزينه های زياد برای کسب درآمد:

اگر شما آموزش موسيقی میدهيد، معمولا گزينههای زيادی برای پيداکردن شغل در بيرون برای شما وجود ندارد. اما در اينترنت و کسب درآمد آنلاين، شما میتوانيد از روشهای متعددی که به سرعت به تعداد آنها افزوده میشود يک يا چندتا را انتخاب کنيد و برای کسب درآمد از آنها استفاده کنيد.

7- خودتان درآمد خودتان را بدون محدوديت مشخص میکنيد، نه رئيس:

از حقوق بگيری خسته شده ايد؟ کسب درآمد آنلاين میتواند جوابگوی عطش شما برای درآمد بيشتر و بدون محدوديت باشد. اما عجله نکنيد! اگر اول راه هستيد، ابتدا بهتر است تا زمانی که يک درآمد خوب و پايدار از اينترنت بدست میآوريد شغل خودتان را حفظ کنيد و بعد تصميم بگيريد. قبل از شيرجه زدن در دنيای کسب درآمد آنلاين، بدانيد که ممکن است خطراتی در کمين شما باشد، اگه که احتياط نکنيد! مهمترين موارد و هشدارهايی که بايد در کسب درآمد آنلاين جدی بگيرید.

1- تامين بودن زندگی:

قبل از کنار گذاشتن شغلتان برای پيگيری درآمد انلاين، 10 بارديگر فکر کنيد. قبل از استعفا و از دست دادن شغلتان، بدانيد که برای کسب درآمد از اينترنت نياز به دانش و مهارت کافی و همينطور وقت داريد. همينطور بدون داشتن تمرکز کافی، خواب کافی، غذای خوب، حمام آب گرم و... کسب درآمد از اينترنت (يا هرکار ديگری) سخت است و معمولا نتيجه مطلوبی به بار نمی آورد. بنابراين تا زمانی که به يک درآمد پايدار از اينترنت دست نيافتهايد منبع درآمدتان را قطع نکنيد و مطمئن شويد زندگیتان تامين خواهد شد.

2- نياز به نظم و گذاشتن وقت و داشتن تمرکز:

اشتباه برخی از افراد اين است که چون در کسب درآمد از اينترنت، هيچ رئيس يا مسئولی نيست که آنها را مجبور به کار کند، تمرکزشان را به راحتی از دست میدهند. برای کسب درآمد آنلاين هم بايد زمانی حداقل 8 ساعت يا حتی بيشتر را مانند يک شغل با تمرکز کار کنيد تا بتوانيد درآمدی قابل قبول بدست آوريد. در تله وقت گذرانی بدون کار مفيد گرفتار نشويد. وقتی در حال انجام کاری هستيد يا قصد شروع کاری را داريد، از خودتان بپرسيد کاری که انجام میدهم مرا به هدفم نزديک میکند يا نه؟

3- داشتن علاقه و اشتياق شديد و ميل به پرداخت بهای موفقيت:

هيچ چيز مجانی بدست نمیآيد و به قول معروف پنير مجانی در تله موش است. آيا شما حاضريد بهای موفقيت در کسب درآمد آنلاين را بپردازيد؟ آيا علاقه شديد داريد تا در زمان شکست و يا عدم پيشرفت، بازهم به کار ادامه دهيد و نا اميد نشويد؟ آيا اشتياق داريد تا از تماشای فيلم و سریال موردعلاقه تان دست بکشيد و کسب و کارتان را رونق دهيد؟

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید: 09337266852


مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 809

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما