پیوند ها
آمار بازدید سایت
بررسی تأثیر رقابت در بازار محصول بر بهموقع بودن و قابلیت اتکای صورتهای مالی
فرمت فایل: pptx
تعداد اسلاید ها: 19
حجم فایل: 127 کیلوبایت
مقدمه
سرمایه گذاران قبل از سرمایه گذاری با مسائل اطلاعاتی و پس از سرمایهگذاری با مسائل نمایندگی مواجه هستند. که هر دو زاییده عدم تقارن اطلاعات است. بهبود کیفیت افشا میتواند کاهش عدم تقارن اطلاعاتی را بهدنبال داشته باشد. از طرفی، در یک اقتصاد اطلاعاتمحور، وجود يك جريان آزاد و كارآمد اطلاعات منجر به تخصيص بهينه منابع شده و در نتيجه، رشد اقتصادی را در پیخواهد داشت. بنابراین: بهبود کیفیت افشا موجب کارایی در تخصیص منابع خواهد شد.
مهمترین منفعت کیفیت افشا، کاهش عدم تقارن اطلاعاتی و کارایی در تخصیص منابع میباشد. موضوع قابل اهمیت دیگر، هزینههای مورد انتظار حاصل از افشای اطلاعات است. افشای اطلاعات محرمانه و دستیابی رقبا به این اطلاعات، احتمالا شرکت را در یک وضعیت بحرانی قرار خواهد داد. همچنین، افزایش حجم اطلاعات برای رقبای بالفعل و بالقوه، مزایای رقابتی و رقابت در بازار محصول شرکت را مورد تهدید جدی قرار میدهد. شرکتها بایستی باتوجه به توازن منافع و هزینههای مورد انتظار، رویههای افشای خود را تعیین کنند.
این فایل شامل موارد زیر است:
عنوان
مقدمه
انواع رویههای افشا (اثر رقابت در بازار محصول بر کیفیت افشا)
کیفیت افشا
پیشینه خارجی پژوهش
پیشینه داخلی پژوهش
فرضیه های پژوهش
روش شناسی پژوهش
جامعه آماری پژوهش
مدلهای پژوهش برای آزمون فرضیهها
اندازهگیری متغیرهای پژوهش
آمار توصیفی متغیرهای پژوهش
نتایج آزمون فرضیه اول: رقابت در بازار محصول و به موقع بودن
نتایج آزمون فرضیه دوم: رقابت در بازار محصول و قابلیت اتکا
بحث و نتیجهگیری
پایان
فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی
پشتیبانی خرید: 09337266852
مبلغ قابل پرداخت 11,000 تومان
برچسب های مهم