پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود مقاله بررسی ویروس های رایانه ای


دانلود مقاله بررسی ویروس های رایانه ای

بررسی ویروس های رایانه ای

 

 

فرمت فایل: docx

تعداد صفحات: 83

حجم فایل: 4/05 مگابایت

 

 

مقدمه

ويروسهای رایانه ای از جمله موارد اسرارآميز و مرموز در دنيای رایانه بوده که توجه اغلب کاربران را بخود جلب می نمايد. ويروس های رایانه ای بخوبی قدرت آسيب پذيری سيستم های اطلاعاتی مبتنی بر رایانه را به ما نشان می دهند. يک ويروس مدرن و پيشرفته قادر به بروز آسيب های کاملا" غيرقابل پيش بينی در اينترنت است. مثلا" ويروس مليزا (Melissa) ، که در سال 1999 متداول گرديد ، از چنان قدرت و توانی برخوردار بود که شرکت های بزرگی نظير مآيکروسافت و ساير شرکت های بزرگ را مجبور به خاموش نمودن کامل سيستم هایپست الکترونيکی نمود. ويروس "ILOVEYOU" ، که در سال 2000 رايج گرديد ،باعث آسيب های فراوان در اينترنت و شبکه های رایانه ای گرديد. ويروس های رایانه ای به دو گروه عمده تقسيم می گردند. گروه اول را "ويروس هایسنتی " و گروه دوم را "ويروس های مبتنی بر پست الکترونيکی " می نامند. خصوصيات ، عملکرد و نحوه پيشگيری از هر يک از گروه های فوق متفاوت بوده ودر اين راستا لازم است ، اطلاعات لازم در اين خصوص را کسب کرد.

ویروس ها (Viruses):

ویروس ها یک برنامه یا کد (اسکریپت) بسیار کوچکی است که بر روی برنامه های بزرگتر سوار می شوند. یعنی در بین کدهای اصلی یا فایل های اصلی بک برنامه دیگر که معمولا پر کاربرد می باشد قرار میگیرند و به محض نصب برنامه اصلی خود را وارد سیستم رایانه ای شخص قربانی می کنند و هنگام اجرای برنامه به طور خودکار اجرا میشوند و شروع به تخریب ( کارهایی که نویسنه ویروس از آن خواسته) می کنند. ویروس ها هر روز در اینترنت بیشتر و بیشتر می شوند. ولی تعداد شرکت های آنتی ویروس ثابت است. پس ما باید برای حفاظت از سیستم خود دست به کار شویم. از نظر مردم عادی به هر برنامه ای که در سیستم عامل اختلالات ایجاد کند ویروس است ولی باید بدانید که خود ویروس ها بنا به کارها و امکاناتی که دارند تقسیم بندی می شوند. ویروس ها مثل سایر برنامه ها هستند. کسانی که ویروس را می نویسند هم از همین برنامه های عادی برنامه نویسی استفاده می کنند .این برنامه ها دقیقا مثل چاقو می ماند که هم می شود استفاده درست کرد هم نادرست.

فهرست مطالب:

عنوان

مقدمه

ویروسها

تاریخچه

آنتی ویروس

استفاده از آنتی ویروس

ویروسها باهوش هستند

ویروسها چگونه وارد رایانه میشوند؟

نرم افزا مناسب AV

انواع ویروسها

مبارزه با ویروسها

چگونگی عملکرد آنتی ویروسها

ضد ویروس چه موقع ویروسها را شناسایی می کند؟

ضدويروس‌ها چه كارهایی را می‌توانند انجام دهند و چه كارهایی را نمی ‌توانند انجام دهند

معیارهای انتخاب یک ضد ویروس

آنتی ویروسها جادو نمی کنند

نحوه کار آنتی ویروس

ابزار پاک سازی ویروس

AVIRA PREMIUM SECURITY SUITE

آنتی ویروس PANDA

شرکت امنیتی PROTECTION SYMANTEC ENDPINT DR . WEB

KASPERSKY INTERNET SECURITY

ESET SMART SECURITY

TREND INTERNE SECURITY PRO

AVAST ANTIVIRUS

MCAFEE TOTAL PROTECION 2009

AVG

BIT DEFENDER

MCAFEE VIRUS SCAN ENTERPRISE

NORTON

F_SECRE

NOD 32

نحوه از بین بردن چند ویروس رایج

نصب آنتی ویروس NOD32

از بین بردن ویروسها با NOD32

پایان

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید: 09337266852


مبلغ قابل پرداخت 12,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1079

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما