پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود پاورپوینت مفاهیم گردشگری و اقلیم


دانلود پاورپوینت مفاهیم گردشگری و اقلیم

مفاهیم گردشگری و اقلیم

 

 

 

فرمت فایل: pptx

تعداد اسلاید ها: 43

 

 

مقدمه

سیر و سیاحت در سر زمینهای مختلف همواره جزئی از نیاز های زندگی انسان و یکی از روشهای پررونق گذران اوقات فراغت بشمار می رفته است. جهانگردی روندی است که از دیر زمان با اشکال خاص خود در جوامع انسانی وجود داشته و تدریجا طی مراحل تاریخی سیر تکاملی خود را تا عصر حاضر پیموده است.

بنا بر اطلاعات تاریخی مسافرتهای تفریحی از اوایل قرن شانزدهم شروع شد ودر قرن هفدهم رفته رفته گسترش یافت و در قرون هیجدهم و نوزدهم به دنبال دگرگونیهای اجتماعی - اقتصادی در اروپا شکل تازه ای یافت و با ایجاد آژانسهای توریستی سازمان یافته جنبه عمومی به خود گرفت و بعد از جنگ جهانی دوم به عنوان یک پدیده مهم اقتصادی در بین کشورهای صنعتی مطرح شد. باجهانی شدن گردشگری پس از جنگ جهانی دوم ، دخالت دولتها و تدوین سیاستهای گردشگری و برنامه ریزی مناسب برای آن در همه زمینه ها ضرورت یافت ودر سال 1975 سازمانهای جهانگردی پا به عرصه فعالیت گذاشتند.

گردشگری به عنوان صنعتی پویا در سالهای اخیر تاثیرات زیادی بر وضعیت اقتصادی ،جتماعی و فرهنگی جهان داشته است. ایجاد اشتغال ، ارزآوری ، تعادل منطقه ای ، کمک به صلح جهانی ، کمک به سرمایه گذاری در میراث فرهنگی ، بهسازی محیط ، کمک به زیستگاههای حیات وحش ، توسعه نواحی روستایی دارای جاذبه های گردشگری و جلو گیری از برون کوچی جمعیت و مانند آن از جمله مزایای این صنعت بوده است.

این فایل شامل موارد زیر است:

عنوان

مقدمه

انگیزه های گردشگری

انواع گردشگری

ارزش و اهمیت توریسم

کانونهای جلب گردشگری

وضعیت جهانی گردشگری وضعیت گردشگری در اروپا، آسیا، آمریکا و آفریقا

مفاهیم آب و هواشناسی گردشگری

تعریف جغرافیای توریستی

تعریف آب و هواشناسی توریستی

اهداف آب و هواشناسی توریستی

رشته های علمی مرتبط با گردشگری

وب سایت ها

منابع

پایان

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید: 09337266852


مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما