پیوند ها
آمار بازدید سایت
جوایز کیفیت
فرمت فایل: pptx
تعداد اسلاید ها: 22
تعریف
جوايز كيفيت ، جوايز و پاداشهایی هستند كه براساس برخی از جنبههای كيفی عملكرد يک سازمان اهدا می گردند. جنبههایی كه در حالت عادي يک سازمان مسؤليت زيادی در قبال آنها ندارد. معيارهای جوايز كيفيت همان عوامل اصلی مديريت کيفيت جامع (TQM-Total Quality management ) هستند و موفقيت يا عدم موفقيت سازمانها در اجرای نظامهای مديريت كيفيت جامع به اين عوامل و كيفيت پرداختن به آنها ارتباط پيدا می كند.
گستردگی جوایز کیفیت:
طبق تحقيقات بعمل آمده بيش از 120 جايزه كيفيت، بهرهوری و برتری جویی يا تعالی سازماني در سطح جهان وجود دارد و 64 كشور دنيا دارای جوايز كيفيت، بهرهوری، برتری جویی يا تعالي سازماني هستند. اين جوايز تنها محدود به كشورهای پيشرفته نمی شود، بلكه كشورهای در حال توسعهای همچون موريتاني، فيليپين، سريلانكا، ويتنام، آفريقای جنوبی، اماراتمتحده، ايران، فيجي ، برزيل ، پرو و ... نيز از سالها پيش صاحب مدلهای جايزه كيفيت هستند. مهمترين و اصليترين بخش نظامهای جوايز كيفيت، معيارهای ارزيابی آنها ميباشند و ارزيابی اين جوايز ، سازمانهای داوطلب را براساس اين معيارها و معيارهاي فرعی وابسته مورد سنجش قرار ميدهند و سطح تعالی آنها را مشخص می كنند.
فهرست مطالب:
عنوان
تعریف
گستردگی جوایز کیفیت
مهمترين جوايز كيفيت
تاريخچه جوايز كيفيت دمينگ و مالكوم بالدريج
تاريخچه شكلگيری جايزه كيفيت اروپا
انطباق جوايز کيفيت با سه جايزه معروف
انطباق جوايز کيفيت کشورهای اسلامی با سه جايزه معروف
نمای كلی معيارها
جايزه کيفيت ملی ايران
پایان
فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی
پشتیبانی خرید: 09337266852
مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان
برچسب های مهم