پیوند ها
آمار بازدید سایت
الگوی مدیریتی بازاریابی ورزشی
فرمت فایل: pptx
تعداد اسلاید ها: 20
تعریف:
الگوي مديريتي بازاريابي ورزشي توضيح عناصر و فرآيند بازاريابي ورزشي است. اين الگو عناصر بازاريابي ، توالي عناصر، وظايف ، فرآيند اداره كار و وابستگي متقابل عناصر را نشان مي دهد. بازاريابي ورزشي يك فرآيند است.
اهداف و رسالت کمپانی ورزشی:
هدف شركت را مي توان در رسالت بيان شده آن يافت. فعاليت هاي بازاريابي بايد با درك رسالت كمپاني صورت بگيرد. رسالت تبيين شده بايد با اهداف كمپاني تلفيق شود.
فهرست مطالب:
عنوان
تعریف
اهداف و رسالت كمپانی ورزشی
بررسی و تحليل بازاريابي ورزشی
حوزه های مورد مطالعه در بازاريابی
مصرف کننده
رقیب
شرکت
شرایط
تقسيم بندي هدف يابي و موضع يابی
تصميمات بازار هدف
آمیخته بازاریابی
1- محصول
2- قیمت
3- مکان
4- ترویج
استراتژی های مديريت بازاريابی
ایجاد طرح بازاریابی
پایان
فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی
پشتیبانی خرید: 09337266852
مبلغ قابل پرداخت 11,000 تومان
برچسب های مهم