پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود پاورپوینت مهارت های کوانتومی


دانلود پاورپوینت مهارت های کوانتومی

مهارت های کوانتومی

 

 

فرمت فایل: pptx

تعداد اسلاید ها: 26

 

 

بیان مسئله:

سازمانها سعي دارند تا ظرفيت و كارآيي خود براي نوآوري را افزايش دهند، لذا توجه روز افزوني به نحوه مديريت ظرفیت های خویش بخصوص دانش دارند. تجربه نشان داده كه پياده سازي‌هاي موفق مديريت دانش در گرو توجه و اولويت بخشيدن به نكات ظريفی است همچون: جنبه هاي انساني و فرهنگي، انگيزه‌هاي شخصي، روش شناسی‌هاي مديريت تغيير، فرآيندهاي كسب و كار جديد و يا تقويت شده‌اي كه مقيد به اشتراك گذاشتن دانش و ارتباطات و همكاري‌ باشند.

کم اثر شدن مهارت های مدیریتی:

تمایل به یافتن پاسخ بر چرایی کم اثر شدن مهارت های سنتی مدیریت, تحریک نیروی کار به خلق دانش و استفاده از ظرفیت های نهفته وی, دستیابی به رویکردهای جدیدی که مدیران به مدد آنها توانایی های دانشی مورد انتظاراز نیروی کاررا برای خلق ارزش هرچه بیشتربرای بقا درشرایط رقابتی فزاینده, با ورزیدگی میسرمی سازند.

چالش های اصلی مدیریت دانش:

تکراراشتباهات پرهزينه به دليل عدم ثبت يا تحليل اشتباهات قبلي تکراربرخی كارهابه دليل عدم آگاهي كاركنان از فعاليت‌ها و پروژه‌هاي گذشته، يا نتايج آنها لطمه خوردن به روابط با مشتريان به دلیل در دسترس نبودن دانش در نقطه عمل درمیان نگذاشتن افكار، عقايد و عملكردهاي خوب که موجب افزايش هزينه‌هاي كلي مي‌گردد محدود بودن کسانی که از دانش مهم و حساس بر خوردارند کندی يادگيري سازمان‌ها كه موجب تاخير در توسعه محصول يا از دست رفتن فرصت‌ها مي‌شود دلسرد وناراضی شدن كاركنان به دليل عدم دسترسي به منابع دانش.

فهرست مطالب:

عنوان

بیان مسئله

کم اثر شدن مهارت های مدیریتی

چالش های اصلی مدیریت دانش

تقويت قابليت‌هاي لازم براي خلاقيت

برقراری ارتباط ميان علوم، مهندسی و مديريت

مدل رنگين كمان موتورولا

یافته های پژوهشی

پدیده ها از بالا به پایین و از برون به درون

پیام کوانتوم

نظریات مدیریتی سنتی و کوانتومی

هفت مهارت کونتومی چی می کنند

نگاه کوانتومی

تفکر کوانتومی

احساس کوانتومی

شناخت کوانتومی

اقدام کوانتومی

اعتماد کوانتومی

زیست کوانتومی

قیاس ممیزه های فکری و نظری

قیاس مهارت های سنتی و کوانتومی

پایان

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید: 09337266852


مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما