پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود تحقیق درباره برنامه ریزی تولید


دانلود تحقیق درباره برنامه ریزی تولید

برنامه ریزی تولید

 

 

فرمت فایل: docx

تعداد صفحات: 13

 

 

چکیده:

در هر سازمان تولیدی، برنامه‌ریزی تولید قلب حرکت و موتور محرکه سازمان است. هماهنگی واحدهای مختلف ازجمله فروش و تولید، تأمین موارد مورد نیاز تولید، برنامه‌ریزی و صدور دستور کار و… از مأموریت‌های واحد برنامه‌ریزی تولید بوده و اجرای درست و به ‌موقع آن‌ها نیازمند وجود سیستم جامعی است که بتوان به‌وسیله آن بر اساس اطلاعات سازمان، برنامه‌ریزی کرد.

MRP

منظور از برنامه مواد (MRP) آن است كه با توجه به برنامه تولید،قطعات و موادی را كه در حصول یا محصولات كارخانه به كار میرود به موقع و به اندازه مطلوب در اختیار كارگاه های مختلف قرار داده تا از یك طرف تداوم تولید حفظ و از طرف دیگر از انبار كردن بیش از اندازه مواد اولیه جلوگیری شود .بعبارت دیگر برنامه ریزی مواد مورد نیاز روشی است كه با پیش بینی برای تقاضای مستقل محصول ساخته شده شروع میشود و وابستگی تقاضا را به موارد ذیل تعیین می كند.

فهرست مطالب:

عنوان

چکیده

MRP

هر سیستم برنامه ریزی مواد اولیه سه وظیفه عمده دارد

اهداف MRP

عملکرد MRP

فرایند

تکنولوژی گروهی

تاثیرات تکنولوژی گروهی

یک طرح طبقه بندی

تاثیرات کدگذاری

مزایای کدگذاری در تکنولوژی گروهی

تولید چابک

مفهوم چابکی

تعریف تولید چابک

توانمند سازی تولید چابک

نقش فن آوری اینترنت در چابکی سازمانی

منابع

پایان

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید: 09337266852


مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما