پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود مقاله استفاده از شبکه های اجتماعی در بازاریابی ویروسی


دانلود مقاله استفاده از شبکه های اجتماعی در بازاریابی ویروسی

استفاده از شبکه های اجتماعی در بازاریابی ویروسی

 

 

فرمت فایل: docx

تعداد صفحات: 9

 

 

چکیده

پیدایش و گسترش شبکه های اجتماعی باعث ایجاد بازار های جدیدی در دنیای الکترونیک شده است. تحلیل شبکه های اجتماعی به بررسی روابط میان افراد ، سازمان ها و دیگر عناصر اجتماعی می پردازد. تردیدی نیست که روابط عمومی بعنوان یکی از ابزارهای ترویج و پیشبرد در بازاریابی، نقش مهمی در شکل گیری یک رابطه ی دائمی با مشتریان دارد. مهمترین وظیفه روابط عمومی انتقال اطلاعات از طریق کانال های ارتباطی سنتی و بویژه آنلاین به مخاطبین درون و برون سازمانی است. از سوی دیگر محققان عصر حاضر را عصر شبکه های اجتماعی مجازی می دانند. افراد با حضور در شبکه های اجتماعی مجازی امکان برقراری ارتباط با یکدیگر را، فارغ از محدودیت های زمانی و مکانی بدست می آورند. برای مثال فیس بوک با بیش از 900 ملیون کاربر فعال یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی مجازی به شمار می رود. یکی از خدمات نو ظهور در شبکه های اجتماعی، بازاریابی ویروسی نام دارد که می تواند نقش موثری در ارتقا کیفیت خدمات روابط عمومی سازمان ها داشته باشد. بازاریابی ویروسی نوعی بازاریابی مبتنی بر شبکه های اجتماعی است که این امکان را فراهم می آورد تا با سرعت و هزینه ی پایین، اطلاعات بازاریابی را میان عده ی زیادی از افراد در محیط وب پخش کرد. تحقیق حاضر به معرفی بازاریابی ویروسی و استفاده از شبکه های اجتماعی در بازاریابی ویروسی می پردازد.

فهرست مطالب:

عنوان

چکیده

مقدمه

تحلیل شبکه های اجتماعی

بازاريابی ويروسی

انواع بازاریابی ویروسی

مزایای بازاریابی در شبکه های اجتماعی

بازاریابی ویروسی و شبکه های اجتماعی

مشکلات بازاریابی ویروسی

نتیجه گیری

پیشنهادات

منابع

پایان

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید: 09337266852


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1616

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما