پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود پاورپوینت قارچ تروف


دانلود پاورپوینت قارچ تروف

قارچ تروف

 

 

فرمت فایل: pptx

تعداد اسلاید ها: 35

 

 

مقدمه:

انسان عالم روحانی را شناخته است؛ مسـیر حرکت ستارگان دنباله دار را مطالعه کرده است؛قوه جاذبه را کشف نموده است؛ مخترع ماشین بخار بوده ،ولی هنوز نتوانسته قارچ تروف را پرورش دهد!

طبق افسانه های باسـتانی او دختر خدایان است و شاید چـندان هم دور از حـقیقت نباشد! و این حکایت تروف است؛ شاید یک دلیل آن کمیابی این قارچ است و طبیعت ما که آرزوی هر آنچه کمیاب تر اسـت را داریم. نیز مقـدار محـدود و هزینه بالای تروف ها که آنها را در کلاس خاویار و غذاهای کمیاب قرار می دهد. اما در ورای هیبت زیبای آن ، تقاضا برای تروف به جهت مزه، عطر و خواص بی نظیرآن است که توضـیحش در چـند کلمه غـیر ممـکن است. مـزه ای شبـیه سیـر، مشک، پنیر خوب، شراب عالی و یا حتی وابسته گیاهی آن: قارچ وحشی. اما این تلاشها جهت شناساندن تروف از کجا شروع می شود؟ فرانسویان در یافتند بهترین قارچ دنبلان دنیا در زیر پاهای آنهاست و آنها برای رونق مجالـس شاهانه از ترافـل سود جـستند و اینچـنین بود که ارزش تروف آشـکار شد...

چرا تروف؟

مهمترین علت انتخاب تروف به عنوان موضوع تحقیقی، سودآوری فوق العاده این محصول می باشد. به طوری که قیمت انواع مرغوب آن به $240 برای هر گرم می رسد! با وجـود این همه سودآوری، هرگز در رسـانه ها و یا مـنابع ارتباط جمـعی، چـه داخـلی و چـه خـارجـی، اشاره ای به اهمیت این قارچ پرسود نگردیده است؛ درحالی که تروف در مناطق مختلف ایران به صورت وحشی وجود دارد. همچنین خواص بی نظیر این محصول که اگر در هر صنعتی از آن استفاده شود، بسیار پرسود خواهد بود، دومین عامل جلب توجه بوده است. کاشت تروف هم می تواند به عنوان حرفه ای پرسود جهت کشاورزی و هم منبعی برای ورود ارز به کشور لحاظ شود.

فهرست مطالب:

عنوان

مقدمه

چرا تروف؟

تاریخچه تروف

مشخصات گیاهشناسی

انواع تروف ها از لحاظ زمانبندی رشد

کشف تروف ها

چگونه تروف ها را بیابیم؟

کاشت تروف

چرا ریشه درخت بلوط و فندق محل رشد تروفها است؟

آیا تروف ها «فرزند خدایان» هستند؟!

شرایط تولید تروف ها

درخت بلوط مطلوب قارچ تروف

آیا تروف ها «فرزند خدایان» هستند؟!

آیا تروفها اهلی می شوند؟

فرآورده های تروف

سالسا

شکلات

شیرینی

سفره های اشرافی تروف

عطر

غذاهای طبخ شده با تروف

منابع و ماخذ

پایان

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید: 09337266852


مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1195

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما