پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود پاورپوینت کشاورزی ارگانیک


دانلود پاورپوینت کشاورزی ارگانیک

کشاورزی ارگانیک

 

 

فرمت فایل: pptx

تعداد اسلاید ها: 62

 

 

تعریف کشاورزی ارگانیک

کشاورزی ارگانیک (کشاورزی آلی، طبیعی یا زیستی) نوعی کشاورزی است که در تولید و فرآوری محصولات آن از کودهای شیمیایی، سموم، هورمون‌ها و دگرگونیها و دستکاری‌های ژنیتیکی استفاده نشود و همه مراحل تقویت زمین، کاشت و برداشت با استفاده از نهاده‌های طبیعی (همچون کود زیستی= کمپوست‌ها- حشرات سودمند) باشد. كشاورزي ارگانيك سيستمي توليدي است كه سلامت خاک، اكوسيستم ها و انسان را پايدار مي سازد و بر فرايند بوم شناسانه، تنوع زيستي و چرخه های سازگار با شرايط محلی تكيه دارد.

کشاورزی ارگانیک، یک سیستم مدیریتی جامعی است که کمیت و کیفیت محصولات از تولید تا فرآوری و انتقال به مصرف کننده سلامت خاک، گیاه، حیوان، انسان، میکروارگانیسم‌ها، محیط سیاره زمین بعنوان یک موجود زندة واحد، اصول اکولوژیکی، محیط زیست، اصول عدالت و روابط اجتماعی، احترام به مخلوقات اصول پایداری زیستی در آن مد نظر است.

كشاورزي ارگانيک به‌عنوان كشاورزي بدون كاربرد مواد شيميايي معرفي شده است. اين نوع كشاورزی با مصرف كودهای شيميایی و همچنين مصرف هرگونه ماده‌ی ضد حيات، حتی با منشأ طبيعي مخالف بوده و درمواردی كه مصرف اين مواد ضروری باشد كاربرد موادی كه آثار وعواقب جانبی كمتری دارند را توصيه می‌كند.

مبانی کلیدی در كشاورزی ارگانیک كشاورزی ارگانیک، حرکت رو به عقب نیست. در این سامانه، دانش بومی با علم جدید تركیب می‏شود و در عین حال با سایر روشهای نوین مدیریت، سازگار است. مزارع ارگانیک همچون دیگرزمینهای زراعی به خوبی آماده شده و نیازمند مدیریت قوی، به ویژه در مورد خاک و آفات است.

فهرست مطالب:

عنوان

تعریف کشاورزی ارگانیک

مبانی کلیدی در كشاورزی ارگانیک

کارهای ممنوع

محصولات ارگانیک

فوايد مصرف مواد غذایی ارگانیک

محصولات سالم

محصولات طبیعی

غذاهای ارگانیک

معيار گوشت، شير، تخم مرغ و ديگر فرآورده های حيوانی ارگانیک

ده علت برای لزوم حركت به سوی كشاورزی ارگانیک

اهداف کشاورزی ارگانیک

باورهای غلط درباره كشاورزی ارگانیک

سلامت انسان وابسته به سلامت گیاهان است

عواملی که بر سلامت گیاهان اثر دارد

روش های کنترل آفات

روش مکانیکی

روش فیزیکی

روش رفتاری

روش بیولوژیک

روشهای متداول کنترل بیولوژیک عبارتند از:

کاربرد آفت کش ها

برچسب ارگانیک

پایان

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید: 09337266852


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1229

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما