پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود بسته کارآفرینی فرآوری ژل گیاه آلوئه ورا (صبر زرد)


دانلود بسته کارآفرینی فرآوری ژل گیاه آلوئه ورا (صبر زرد)

فرآوری ژل گیاه آلوئه ورا (صبر زرد)

 

 

فرمت فایل: pdf

تعداد صفحات: 38

 

 

مقدمه:

رشد روز افزون کشت و پرورش آلوئه در ایران فرصتی ایجاد نموده است تا با استفاده از شرایط تجارت داخلی و بازار های بین المللی نسبت به فرآوری این محصول اقدام کرد از جمله این اقدامات تولید و فرآوری ژل آلوئه ورا است.

معمولا امروزه در دنیا استحصال ژل آلوئه ورا به دو صورت انجام می شود:

۱. سنتی (دستی)؛

۲. اتوماتیک دستگاه های ژل گیری).

استحصال ژل به صورت دستی به دلیل مشکلات فراوانی که دارد در حال منسوخ شدن میباشد. از جمله مشکلات این روش هدر رفتن وقت نیاز به نیروی کار فراوان و باتجربه، کاهش سودو پایین بودن راندمان تولید است. شرکت های تولید کننده ی فراورده های آلوئه ورا ثالی که به صورت دستی استحصال شودرا به دلیل عدم رعایت بهداشت وفسادپذیری، کمتر مورد استقبال قرار میدهند، زیرا ژل پس از استحصال نیاز به فیکساتور دارد که در شرایط دستی این کار انجام نمی شود.

استحصال به صورت اتوماتیک، بسیاری از معایبی که در روش دستی وجوددار در اتداشته ودارای مزایای فراوانی نیز می باشد که در نوع خودبی نظیر میباشد. مانند: یک محیط کاملا اتوماتیک، سیستم قابل کنترل افزایش سودو راندمان کاری، به کارگیری نیروی انسانی به صورت تخصصی، کیفیت بالاو بازارپسندی عالی و از همه مهمتر باقیمتی چندبرابر گران تراز محصولات عمر نوع خود، بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد.

فهرست مطالب:

فصل اول: مفاهیم و کلیات

مقدمه

مشخصات محل و اجرای طرح

خلاصه مدیریتی و اجرایی

فصل دوم: تجزیه و تحلیل محیطی بازار

اقتصادی گیاه آلوئه ورا

تجزیه و تحلیل عرضه و تقاضا

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید: 09337266852


مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۴ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1756

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما