پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود بسته کارآفرینی تولید مکانیزه نشا گیاهان دارویی


دانلود بسته کارآفرینی تولید مکانیزه نشا گیاهان دارویی

تولید مکانیره نشاء گیاهان دارویی

 

 

فرمت فایل: pdf

تعداد صفحات: 48

 

 

مقدمه

از سالها پیش تولید نشاء گیاهان کشاورزی در ایران رایج بوده است؛ اما، این فقط منحصر به تعداد محدودی از سبزیها و گلهای فصلی میشود که آن هم به صورت بسیار ابتدایی و به دور از اصول علمی و فنی تولید نشاء استد. بارها دیدهایم که تلی از نشاءهای مختلف در مقابل فروشگاههای بذر و سیر در برابر نور خورشید و بدون هیچگونه پوششی جهت عرضه قرار داده شده اند.

به طور طبیعی، عدم گیرایی و استقرار تشاءها در مزرعه، حساسیت به سرمازدگی و یخبندان، نیاز به خرید بیش از اندازه مورد نیاز یا خرید مجدد نشاء جهت واکاری، زودرس نبودن محصول تولیدی، کاهش عملکرد و به دور از انتظار نخواهد بود. روش سنتی تولید، شامل کاشت ردیفی یا دست پاش بذر در کرت با بسترهای از پیش تهیه شده بود. همین که بذر ها جوانه زده و نشاءها به اندازه کافی بزرگ میشدند که بتوان آنها را انتقال داده به صورت دستهای از زمین در آورده و با دست از هم جدا میشده و هر کدام از آنها به طور جداگانه توسط دست به ظروف بزرگتر یا مزرعه انتقال داده میشدند.

این روش بسیار هزینه بر بود و به دليل آلودگی به پوسیدگی ریشه و رشد ناهماهنگ بعدی آنها به دلیل از دست دهی ریشه ها و شوک وارده به تشاءها باعث از بین رفتن مقدار قابل ملاحظهای از آنها میشد. برای اجتناب از این مشکلات و تولید نشاء سالم و قوی روش های جدیدی ابداع شده است که با نشاءهای تولیدی تا حدود زیادی انتظار خریداران را تامین می کند. یکی از این روشها تولید تشاء در سینی است. اکنون در کشور ما هم تولید نشاء در سینی (نشاء توپی) آغاز شده است.

فهرست مطالب:

فصل اول: مفاهیم و کلیات

مقدمه

فصل دوم: توجیه اقتصادی برای دوره ۱۵ ساله

هزینه ها

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید: 09337266852


مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۴ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1143

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما