پیوند ها
آمار بازدید سایت
پیاده سازی گرافیکی هشت وزیر با #C
فرمت فایل: docx
تعداد صفحات: 18
مقدمه:
مخاطبان این مقاله
این مقاله برای آن دسته از افرادی می باشد که پیشین با C# کار کرده اند و یا قصد آشنایی و برنامه نویسی با این قالب برنامه نویسی را دارند.در این مقاله کوشش شده است که هر بخش مستقل از بخش های دیگر باشد و دوستانی که با C# و یا پیاده سازی گرافیکی تخته بازی آشنایی دارند می توانند با سرعت از این بخش ها عبور کنند و به سراغ الگوریتم بازی بروند.ولی توصیه میکنم که سلسله مراتب بخش ها را هر چند گذرا مرور کنید.
هدف از نوشتن این مقاله
هدف از نوشتن این مقاله آشنا کردن خواننده با الگوریتم هشت وزیر به صورت گرافیکی می باشد. در این بازی ما باید هشت وزیر را بگونه ای در صحه شطرنج بچینیم که هیچ یک از وزیرها، 7 وزیر دیگر را تحدید نکند.در این مقاله، هر 2 نوع پیاده سازی بازگشتی و غیر بازگشتی نوشته شده است.
پس از خواندن این مقاله از دانشجویان انتظار می رود که بتوانند الگوریتم هشت وزیر را تحلیل کرده و مطابق با نیاز خود در محیط های مختلف طراحی و پیاده سازی کنند.
فهرست مطالب:
مقدمه
معرفی نویسنده اثر
درباره این مقاله
مخاطبان این مقاله
هدف از نوشتن این مقاله
فصل اول: طراحی
گام نخست: پیاده سازی مهره و کاشی بازی
گام دوم: تعریف پارامترها و نام دامنه برای User Control ها گام سوم: تابع تنظیم ردیف و ستون
گام چهارم: ایجاد و نابود سازی User Control ها
گام پنجم: چیدن مهره ها در صفحه شطرنج
گام ششم: کشیدن حاشیه بین کاشی ها
گام هفتم: نگاه کلی بر کلاس SquareControl
فصل دوم: پیاده سازی محیط بازی
گام هشتم: تعریف متغییر های تخته بازی
گام نهم: پیاده سازی تابع سازنده تخته بازی
گام دهم: ذخیره
حالت مختلف
فصل سوم: الگوریتم هشت وزیر به روش غیر بازگشتی
گام یازدهم: معرفی الگوریتم
گام دوازدهم: روش بررسی صحّت قرار گیری مهره
فصل چهارم: الگوریتم هشت وزیر به روش بازگشتی
گام سیزدهم: معرفی الگوریتم
گام چهاردهم: روش بررسی صحّت قرارگیری مهره
پایان
فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی
پشتیبانی خرید: 09337266852
مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان
برچسب های مهم