فروشگاه آنلاين محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس های 09115569722 - 09337266852 در ارتباط باشید. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی در تلگرام پیام بدهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile ما 24 ساعته پاسخگو هستیم.

دانلود فایل آموزش پیاده سازی گرافیکی هشت وزیر با #C


دانلود فایل آموزش پیاده سازی گرافیکی هشت وزیر با #C

پیاده سازی گرافیکی هشت وزیر با #C

 

 

فرمت فایل: docx

تعداد صفحات: 18

 

 

مقدمه:

مخاطبان این مقاله

این مقاله برای آن دسته از افرادی می باشد که پیشین با C# کار کرده اند و یا قصد آشنایی و برنامه نویسی با این قالب برنامه نویسی را دارند.در این مقاله کوشش شده است که هر بخش مستقل از بخش های دیگر باشد و دوستانی که با C# و یا پیاده سازی گرافیکی تخته بازی آشنایی دارند می توانند با سرعت از این بخش ها عبور کنند و به سراغ الگوریتم بازی بروند.ولی توصیه میکنم که سلسله مراتب بخش ها را هر چند گذرا مرور کنید.

هدف از نوشتن این مقاله

هدف از نوشتن این مقاله آشنا کردن خواننده با الگوریتم هشت وزیر به صورت گرافیکی می باشد. در این بازی ما باید هشت وزیر را بگونه ای در صحه شطرنج بچینیم که هیچ یک از وزیرها، 7 وزیر دیگر را تحدید نکند.در این مقاله، هر 2 نوع پیاده سازی بازگشتی و غیر بازگشتی نوشته شده است.

پس از خواندن این مقاله از دانشجویان انتظار می رود که بتوانند الگوریتم هشت وزیر را تحلیل کرده و مطابق با نیاز خود در محیط های مختلف طراحی و پیاده سازی کنند.

فهرست مطالب:

مقدمه

معرفی نویسنده اثر

درباره این مقاله

مخاطبان این مقاله

هدف از نوشتن این مقاله

فصل اول: طراحی

گام نخست: پیاده سازی مهره و کاشی بازی

گام دوم: تعریف پارامترها و نام دامنه برای User Control ها گام سوم: تابع تنظیم ردیف و ستون

گام چهارم: ایجاد و نابود سازی User Control ها

گام پنجم: چیدن مهره ها در صفحه شطرنج

گام ششم: کشیدن حاشیه بین کاشی ها

گام هفتم: نگاه کلی بر کلاس SquareControl

فصل دوم: پیاده سازی محیط بازی

گام هشتم: تعریف متغییر های تخته بازی

گام نهم: پیاده سازی تابع سازنده تخته بازی

گام دهم: ذخیره

حالت مختلف

فصل سوم: الگوریتم هشت وزیر به روش غیر بازگشتی

گام یازدهم: معرفی الگوریتم

گام دوازدهم: روش بررسی صحّت قرار گیری مهره

فصل چهارم: الگوریتم هشت وزیر به روش بازگشتی

گام سیزدهم: معرفی الگوریتم

گام چهاردهم: روش بررسی صحّت قرارگیری مهره

پایان

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید: 09337266852


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۴ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 193

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما