پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود پاورپوینت شرکت های دانش بنیان


دانلود پاورپوینت شرکت های دانش بنیان

شرکت های دانش بنیان

 

 

فرمت فایل: pptx

تعداد اسلاید ها: 19

 

 

 

 مقدمه

موسسات دانش‌بنيان و تجاري‌سازي نوآوري‌ها و اختراعات مصوب هيئت محترم وزيران به شماره 141602/ت46513هـ مورخ 21/8/91، آئين‌نامه حاضر جهت تشخيص شركت‌ها و موسسات دانش‌بنيان به تصويب «كارگروه ارزيابي و تشخيص صلاحيت شركت‌ها و موسسات دانش‌بنيان و نظارت بر اجرا» رسيد.

شرکت ها و موسسات دانش بنیان:

شركت‌ها و موسسات دانش‌بنيان شركت يا مؤسسه خصوصي يا تعاوني است كه به منظور هم‌افزايي علم و ثروت، توسعه اقتصاد دانش‌محور، تحقق اهداف علمي و اقتصادي(شامل گسترش و كاربرد اختراع و نوآوري) و تجاري‌سازي نتايج تحقيق و توسعه (شامل طراحي و توليد كالا و خدمات) در حوزه فناوري‌هاي برتر و با ارزش‌افزوده فراوان به ويژه در توليد نرم‌افزارهاي مربوط تشكيل مي‌شود.

بنا به آیین نامه اجرایی قانون حمایت از شرکتها و مؤسسات دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری ها و اختراعات.

بنا به تعریف آئين‌نامه تشخيص شركت‌ها و موسسات دانش‌بنيان این نوع شرکت ،موسسه خصوصی یا تعاونی است که به منظور افزایش علم وثروت ،توسعه اقتصادی بر پایه دانش و تحقق اهداف علمی و اقتصادی در یک راستا(گسترش اختراع و نو آوری) و در نهایت تجاری سازی نتایج تحقیق و توسعه (شامل طراحی و تولید کالا و خدمات ) در حوزه فناوری های برتر و با ارزش افزوده فراوان (به ویژه در تولید نرم افزارهای مربوط) تشکیل می شود.

فهرست مطالب:

عنوان

مقدمه

شرکت ها و موسسات دانش بنیان

انواع شرکت دانش بنیان

اهداف شرکت دانش بنیان

مجوز شرکت ها و موسسات دانش بنیان

کارگزاران برای بررسی دانش بنیان بودن شرکت ها

فهرست کالاهای دانش بنیان

زمینه های فعالیت شرکت ها دانش بنیان

تشکر از توجه شما

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید: 09337266852


مبلغ قابل پرداخت 9,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما