پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود پاورپوینت بتن های خود ترمیم شونده


دانلود پاورپوینت بتن های خود ترمیم شونده

بتن های خود ترمیم شونده

 

 

فرمت فایل: pptx

تعداد اسلاید ها:

 

 

چکیده:

یکی از عوامل اجتناب ناپذیر در بسیاری از سازه های بتنی بوجود آمدن ترکهای ریز در این سازههاست علاوه بر تغییر شکل ظاهری بتن باعث نفوذ آب و مواد شیمیایی وارد بتن شده، ورود آب و مواد شیمیایی باعث خوردگی آرماتورها و افت مقاومت سازه میشود در نتیجه هزینه های ناشی از نگهداری و تعمیر سازههای بتنی بسیار بالا است.

بنابراین استفاده از یک مکانیزم خودکار جهت کاهش هزینههای تعمیرات و افزایش پایداری مصالح میتواند بسیار مفید باشد. از این رو یک گروه تحقیقاتی از دانشگاه دلف هلند نوعی بتن به نام بتن خود ترمیم شونده را مورد بررسی قرار داده است. این بتن با کمک یک نوع باکتری قادر به ترمیم ترکهای ایجاد شده داخل بتن است.

باکتری استفاده در این طرح به همراه کلسیم لاکتات که بعنوان منبع تغذیه باکتری است بصورت غیر فعال داخل بتن قرار میگیرد و بعد از ایجاد ترک در مجاورت آب فعال شده و با تغذیه کلسیم لاکتات و ایجاد واکنش شیمیایی، کربنات کلسیم یا سنگ آهک تولیده کرده و ترکهای درون بتن را ترمیم می کند.

فهرست مطالب:

عنوان

چکیده

مقدمه

باکتری به عنوان عاملی در جهت خود ترمیم شوندگی

بتن خود ترمیم شونده

نتیجه گیری

منابع

تشکر از توجه شما

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید: 09337266852


مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۴ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1491

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما