پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود پاورپوینت اجرای رتبه بندی مجدد تصویر وب با حفظ ارتباط


دانلود پاورپوینت اجرای رتبه بندی مجدد تصویر وب با حفظ ارتباط

اجرای رتبه بندی مجدد تصویر وب با حفظ ارتباط

 

 

فرمت فایل: pptx

تعداد اسلاید (ها): 30

 

 

مقدمه

تصاویری که در وب سایتهای مختلف وجود دارند توسط برچسب ها، نظرات، حاشیه نویسی های مختلف و سایر اطلاعات مربوطه همراهی می شوند. تصاویر در این نوع وب سایتها با داشتن لینکها، حاشیه نویسی ها، نظرات، و برچسب ها تصویر شبکه های پر از اطلاعات را تشکیل می دهند.

بازیابی اطلاعات روند بدست آوردن اطلاعات مناسب برای یک پرس و جوی فرضی از یک مجموعه از منابع اطلاعات است. بازیابی اطلاعات در شبکه های اطلاعات پر از تصویر به دلیل وجود اطلاعاتی از قبیل متن، ویژگی تصویر، کاربر و گروه و از همه مهمتر ساختار شبکه که توسط مالک آن سایت بکار برده می شود کاری بسیار مفید اما چالش برانگیز است.

برای جستجوی تصاویر کاربر باید وارد یک پرس و جوی جستجو شود که می تواند صفحه واژه، تصویر، فایل، لینک ویا کلیک روی برخی تصاویر به عنوان یک بازخورد شود، سپس سیستم براساس پرس و جوی جستجو به تصاویر باز خواهد گشت. پس از گرفتن نتایج تصویر یک مشکل دیگر وجود دارد، چگونه کسی می تواند رتبه بندی این تصاویر را تعیین کند؟

رتبه بندی جستجوی تصویر (ISR) به عنوان پالایش نتایج جستجو با استفاده از اطلاعات بثری تصویر برای مرتب سازی دوباره نتایج جستجوی مبتنی بر متن اولیه تعریف می شود. آن از مشاهداتی می آید که نتایج جستجوی مبتنی بر متن پرسرو صدا اما حاوی تصاویر رضایت بخش در صدها نتیجه جستجوی عالی هستند. روشهای فعلی ISR اساسا بر دو جنبه مهم: استخراج ویژگی و کارکرد رتبه بندی تمرکز می کنند.

فهرست مطالب:

عنوان

مقدمه

روش های بازیابی تصویر

1- بازیابی تصویر مبتنی بر متن

2- بازیابی تصویر مبتنی بر محتوا

سیستم موجود

1- روش مبتنی بر طبقه بندی

2- روش مبتنی بر نمودار

3- روش یادگیری برای رتبه بندی

سیستم پیشنهادی

ایده ابرکره

ارتباط رتبه بندی مجدد

روش

1- الگوریتم KNN معکوس

2- رتبه بندی براساس ابرکوه

نتایج آزمایشی

از حسن توجه شما سپاسگزاریم

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید: 09337266852


مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1515

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما