پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود پاورپوینت تغییرات آب و هوایی و تاثیرات آن در بهره وری غذایی و درآمد و بازده محصول کشاورزان در مناطق روستایی


دانلود پاورپوینت تغییرات آب و هوایی و تاثیرات آن در بهره وری غذایی و درآمد و بازده محصول کشاورزان در مناطق روستایی

تغییرات آب و هوایی و تاثیرات آن در بهره وری غذایی و درآمد و بازده محصول کشاورزان در مناطق روستایی

 

 

فرمت فایل: pptx

تعداد اسلاید (ها): 25

 

 

مقدمه:

تغییرات پیش بینی شده آب و هوا و خطرات آب و هوایی رو به افزایش در طی قرن 21 چالش های جدی را برای رشد و توسعه کشاورزی کشورهای توسعه یافته به وجود آورده است. پاکستان یکی از کشورهایی است که بیشتر از تغییر آب و هوا تأثیر می پذیرد و دلیل آن ظرفیت تطبیقی پائین و تأسیسات و زیر سازی های ضعیف است. پیش بینی ها به 2 تا 3 درجه افزایش دما و تنوع و گوناگونی قابل توجهی در شاخص توزیعی بادش در پاکستان تا سال 2015 اشاره دارد.

به دلیل رویدادهای آب و هوایی شدید و تنوعات و تغییرات آب و هوایی زندگی روستایی و بهره وری محصولات عمده مانند گندم، پنبه، برنج، نیشکر در طی دهه اخیر تحت تأثیر قرار گرفته باشند. سیل و طوفان های تاریخی بین سال های 2010-2014 و خشکسالی شدید از سال 1999 تا 2003 طول کشید آسیب پذیری خانوارهای روستایی را در برابر تغییرات آب و هوایی نشان می دهد. یکی از مهم ترین نگرانی های موجود برای توسعه اقتصادی در کشور پاکستان می باشد چرا که دو سوم جمعیت این کشور در مناطق روستایی زندگی می کنند و به بخش های کشاورزی در جهت امرار معاش و زندگی متکی هستند.

مضاف بر آن تغییرات آب و هوایی پیامدهای جدی را برای امنیت غذایی محلی در پاکستان که عمدتاً متکی به حبوبات و غلات هستند می تواند داشته باشد زیرا تأثیرات نامطلوبی بر بهره وری حبوبات و غلات و قیمت های غذایی را دارد. گندکم به تنهایی که در مقیاس هکتار رشد 66/8 میلیون در سال 2013 داشته باشد 37 درصد کالری روزانه کشور پاکستان را تامین می کند.

فهرست مطالب:

عنوان

مقدمه

مراحل انجام کار

تصمیمات تطبیقی

از حسن توجه شما سپاسگزاریم

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید: 09337266852


مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما