پیوند ها
آمار بازدید سایت
بررسی عوامل موثر بر طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع در وزارت کار امور اجتماعی
فرمت فایل: docx
تعداد صفحات: 102
تابستان 96
مقدمه:
تكريم انسان به عنوان متعالي ترين مخلوق پروردگار در قرآن كريم بدان اشاره شده است آدمي به لحاظ دارا بودن قوة ناطقه افضل موجودات است و برتراز آنان ميباشد زيرا در پرتو اين خصيصه ذاتي ارتباط با عالم ماده و معنا و همنوع خود پيدا ميكند. ضرورت برآورده شدن احتياجات بشر تعامل و ارتباط بين آنان را پديد ميآورد و از همين زمان بود كه ارزشها و هنجارها رفته رفته جاي خود را به عنوان يك ركن و استوانه مهم در جوامع مستحكم نمود. امروزه به جد دريافته ايم احترام به ديگران چه در محيط خانواده، جامعه، اداره و … مستلزم تكريم و جلب رضايت طرفين ميباشد.
در نظام اداري كشور ما برآورده نمودن خواسته و امورات مراجعه كننده همواره مورد تأكيد مسئولين امر و كارمندان شريف دولت بوده است كه اين مهم در برنامه سوم توسعه اقتصادي سياسي و برنامه هاي هفتگانه تحول اداري به عنوان يكي از ضروري ترين اهداف اجراي برنامه هاي مذكور در سطح نظام اداري دولت پاسخگو و خدمتگزار مورد مطالعه و بررسي قرار گرفته است.
کلمات کلیدی: تکریم ، مشتری مداری ،رضایت، رهبري در سازمان، مشاركت كاركنان در بهبود فرايندها، نظريه فرايندي، نظريه سيستمي به مديريت، بهبود مديريت، نظريه واقع گرايانه در تصميم گيري، اشتراك منافع در روابط با تأمين كنندگان.
فهرست مطالب
عنوان
فصل اول مقدمهي پژوهش (كليات)
1-1 مقدمه: 4
2-1 بيان مسألهي پژوهش 5
3-1 موضوع و سوال اصلي پژوهش : 6
4-1 اهميت و ضرورت پژوهش : 7
5-1 اهداف پژوهش : 10
6-1 كاربردهاي پژوهش : 10
7-1 فرضيه هاي پژوهش : 11
8-1 جنبه جديد بودن و نوآوري طرح در چيست؟ 12
9-1 روش انجام تحقيق 12
10-1 روش و ابزار گرد آوري اطلاعات 12
11-1 جامعه آماري و تعداد نمونه (در صورت لزوم) 12
12-1 روش نمونه گيري: 12
13-1روش تجزيه و تحليل اطلاعات 13
14-1 محدوديت هاي پژوهش 13
فصل دوم: ادبيات و پيشينهي پژوهش
1-2تكريم : 14
2-2 اهداف تكريم: 14
3-2 تعريف ارباب رجوع (مشتري): 15
4-2 انواع دسته بندي مشتريان: 15
5-2 رضايت مشتري: 15
6-2 مزاياي رضايت مشتري : 16
7-2 تعريف مشتري مداري : 17
8-2 تقسيم بندي كرامت انساني و مشتري مداري : 17
9-2 تعريف شفاف و مستند سازي: 18
10-2 مراحل مستندسازي 18
11-2 مفاهيم اطلاع رساني 22
12-2پايگاه اطلاع رساني 23
13-2طبقه بندي شيوه هاي اطلاع رساني 24
14-2اهم شيوه هاي اطلاع رساني نحوه ارايه خدمات دستگاه هاي دولتي: 28
15-2 تعريف باز مهندسي و اصلاح مجدد 29
16-2 مفروضات بازمهندسي : 29
17-2 اصول بازمهندسي : 30
18-2مراحل اصلاح و بهبود سيستم ها و روش هاي انجام كار : 31
19-2 تعريف منشور اخلاقي: 38
20-2 هدف هاي منشور اخلاقي در سازمانهاي خدمات عمومي: 38
21-2 تدوين منشور اخلاقي سازمان در ارتباط با مردم 39
22-2 مشكلات اجرايي منشور اخلاقيات: 39
23-2 تعريف فرم نظرسنجي: 40
24-2 مروري بر پژوهش هاي انجام شده در مورد تكريم ارباب رجوع 41
1-مطالعات نظري 41
2- مطالعات تجربي 43
2-1پژوهش هاي انجام شده در خارج از ايران 43
2-2 پژوهشهاي انجام شده در ايران 47
فصل سوم: روش تحقيق 1-3
مقدمه 52
2-3 روش و ابزار پژوهش 52
3-3 جامعه آماري ، نمونه آماري و حجم نمونه: 54
4-3 روش نمونه گيري 55
5-3 تعريف عملي و نظري متغيرها 55
6-3 روائي و پايائي پرسشنامه 60
7-3 روش گردآوري داده ها: 63
8-3 روش تجزيه و تحليل داده ها: 63
9-3 قلمرو مکانی تحقیق : وزارت کار و امور اجتماعی 63
1-9-3 تاريخچه وزارت كار و امور اجتماعي 63
2-9-3وظايف وزارت كار و امور اجتماعي 64
3-9-3توصيف معاونتها در وزارت كار و امور اجتماعي 67
4-9-3وظايف معاونتها در وزارت كار و امور اجتماعي 68
5-9-3وظايف دفتر ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات در خصوص پاسخگويي به شكايات و راهنماي ارباب رجوع 85
6-9-3تمهيدات و اقدامات انجام شده پيرامون اهداف طرح تكريم در وزارت كار و امور اجتماعی 88
پایان
فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی
پشتیبانی خرید: 09337266852
مبلغ قابل پرداخت 12,000 تومان
برچسب های مهم