پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود مقاله بررسی عوامل موثر بر طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع در وزارت کار امور اجتماعی


دانلود مقاله بررسی عوامل موثر بر طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع در وزارت کار امور اجتماعی

بررسی عوامل موثر بر طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع در وزارت کار امور اجتماعی

 

 

فرمت فایل: docx

تعداد صفحات: 102

تابستان 96

 

 

مقدمه:

تكريم انسان به عنوان متعالي ترين مخلوق پروردگار در قرآن كريم بدان اشاره شده است آدمي به لحاظ دارا بودن قوة ناطقه افضل موجودات است و برتراز آنان مي‎باشد زيرا در پرتو اين خصيصه ذاتي ارتباط با عالم ماده و معنا و همنوع خود پيدا مي‎كند. ضرورت برآورده شدن احتياجات بشر تعامل و ارتباط بين آنان را پديد مي‎آورد و از همين زمان بود كه ارزشها و هنجارها رفته رفته جاي خود را به عنوان يك ركن و استوانه مهم در جوامع مستحكم نمود. امروزه به جد دريافته ايم احترام به ديگران چه در محيط خانواده، جامعه، اداره و … مستلزم تكريم و جلب رضايت طرفين مي‎باشد.

در نظام اداري كشور ما برآورده نمودن خواسته و امورات مراجعه كننده همواره مورد تأكيد مسئولين امر و كارمندان شريف دولت بوده است كه اين مهم در برنامه سوم توسعه اقتصادي سياسي و برنامه هاي هفتگانه تحول اداري به عنوان يكي از ضروري ترين اهداف اجراي برنامه هاي مذكور در سطح نظام اداري دولت پاسخگو و خدمتگزار مورد مطالعه و بررسي قرار گرفته است.

کلمات کلیدی: تکریم ، مشتری مداری ،رضایت، رهبري در سازمان، مشاركت كاركنان در بهبود فرايندها، نظريه فرايندي، نظريه سيستمي به مديريت، بهبود مديريت، نظريه واقع گرايانه در تصميم گيري، اشتراك منافع در روابط با تأمين كنندگان.

فهرست مطالب

عنوان

فصل اول مقدمه‌ي پژوهش (كليات)

1-1 مقدمه: 4

2-1 بيان مسأله‌ي پژوهش 5

3-1 موضوع و سوال اصلي پژوهش : 6

4-1 اهميت و ضرورت پژوهش : 7

5-1 اهداف پژوهش : 10

6-1 كاربردهاي پژوهش : 10

7-1 فرضيه هاي پژوهش : 11

8-1 جنبه جديد بودن و نوآوري طرح در چيست؟ 12

9-1 روش انجام تحقيق 12

10-1 روش و ابزار گرد آوري اطلاعات 12

11-1 جامعه آماري و تعداد نمونه (در صورت لزوم) 12

12-1 روش نمونه گيري: 12

13-1روش تجزيه و تحليل اطلاعات 13

14-1 محدوديت هاي پژوهش 13

فصل دوم: ادبيات و پيشينه‌ي پژوهش

1-2تكريم : 14

2-2 اهداف تكريم: 14

3-2 تعريف ارباب رجوع (مشتري): 15

4-2 انواع دسته بندي مشتريان: 15

5-2 رضايت مشتري: 15

6-2 مزاياي رضايت مشتري : 16

7-2 تعريف مشتري مداري : 17

8-2 تقسيم بندي كرامت انساني و مشتري مداري : 17

9-2 تعريف شفاف و مستند سازي: 18

10-2 مراحل مستندسازي 18

11-2 مفاهيم اطلاع رساني 22

12-2پايگاه اطلاع رساني 23

13-2طبقه بندي شيوه هاي اطلاع رساني 24

14-2اهم شيوه هاي اطلاع رساني نحوه ارايه خدمات دستگاه هاي دولتي: 28

15-2 تعريف باز مهندسي و اصلاح مجدد 29

16-2 مفروضات بازمهندسي : 29

17-2 اصول بازمهندسي : 30

18-2مراحل اصلاح و بهبود سيستم ها و روش هاي انجام كار : 31

19-2 تعريف منشور اخلاقي: 38

20-2 هدف هاي منشور اخلاقي در سازمانهاي خدمات عمومي: 38

21-2 تدوين منشور اخلاقي سازمان در ارتباط با مردم 39

22-2 مشكلات اجرايي منشور اخلاقيات: 39

23-2 تعريف فرم نظرسنجي: 40

24-2 مروري بر پژوهش هاي انجام شده در مورد تكريم ارباب رجوع 41

1-مطالعات نظري 41

2- مطالعات تجربي 43

2-1پژوهش هاي انجام شده در خارج از ايران 43

2-2 پژوهشهاي انجام شده در ايران 47

فصل سوم: روش تحقيق 1-3

مقدمه 52

2-3 روش و ابزار پژوهش 52

3-3 جامعه آماري ، نمونه آماري و حجم نمونه: 54

4-3 روش نمونه گيري 55

5-3 تعريف عملي و نظري متغيرها 55

6-3 روائي و پايائي پرسشنامه 60

7-3 روش گردآوري داده ها: 63

8-3 روش تجزيه و تحليل داده ها: 63

9-3 قلمرو مکانی تحقیق : وزارت کار و امور اجتماعی 63

1-9-3 تاريخچه وزارت كار و امور اجتماعي 63

2-9-3وظايف وزارت كار و امور اجتماعي 64

3-9-3توصيف معاونتها در وزارت كار و امور اجتماعي 67

4-9-3وظايف معاونتها در وزارت كار و امور اجتماعي 68

5-9-3وظايف دفتر ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات در خصوص پاسخگويي به شكايات و راهنماي ارباب رجوع 85

6-9-3تمهيدات و اقدامات انجام شده پيرامون اهداف طرح تكريم در وزارت كار و امور اجتماعی 88

پایان

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید: 09337266852


مبلغ قابل پرداخت 12,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1394

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما